Centrum Obsługi
Klienta

+48 68 410 99 76

Pytania i odpowiedzi

Skąd mogę pobrać aplikację Advoider Lite?

Aplikację dla urządzeń z systemem Android możesz pobrać ze sklepu Google Play. Aplikację dla urządzeń z systemem iOS możesz pobrać ze sklepu App Store.

Na jakich urządzeniach działa aplikacja Advoider Lite?

Aplikacja Advoider Lite działa na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0 oraz iOS od wersji 9.0.

Czy pobranie aplikacji jest darmowe?

Pobranie aplikacji ze sklepu jest darmowe. Po jej zainstalowaniu będziesz mógł przez 14 dni korzystać z niej bez żadnych opłat. Po tym okresie dostęp do pełnej wersji Advoider Lite, w zależności od wybranej subskrypcji, wyniesie:

  • 4,99 zł za miesiąc;
  • 12,99 zł za 3 miesiące;
  • 23,99 zł za pół roku.
Od czego zacząć korzystanie z aplikacji Advoider Lite?

Po zainstalowaniu i otwarciu aplikacji Advoider Lite zapoznaj się z Regulaminem aplikacji. Poniżej akceptacji Regulaminu, znajduje się przycisk umożliwiający wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych, dotyczących produktów i usług naszej firmy. Gdy zgody zostaną udzielone kliknij w przycisk "Akceptuj".

W kolejnym kroku zobaczysz ekran powitalny, z dwoma przyciskami: "Przejdź dalej" oraz "Samouczek". Zalecamy, aby przygodę z Advoider Lite rozpocząć od zapoznania się z “Samouczkiem”. Dzięki niemu poznasz wszystkie możliwości, które daje nasza aplikacja.

Po zapoznaniu z Samouczkiem i kliknięciu przycisku "Przejdź dalej"", w przypadku urządzeń z systemem Android zostaniesz przekierowany do ekranu z wyborem konta Google. Po wybraniu konta, przejdziesz do ekranu z wyborem trybu pracy aplikacji.

W przypadku telefonów z systemem iOS, od razu zostaniesz przeniesiony do ekranu z wyborem trubu pracy aplikacji.

Jeśli korzystasz z Advoider Lite po raz pierwszy, zalecamy wybrać opcję "Demo". Teraz możesz rozpocząć konfigurację. Na początku wybierz swoją platformę TV, na podstawie której będzie wyświetlana lista kanałów. Następnie ustal, które stacje mają pojawić się jako pierwsze na liście kanałów. Do wyboru masz sortowanie według tzw. kanałów monitorowanych, czyli tych które będą Cię informować o rozpoczęciu i zakończeniu reklamy, Twoich ulubionych kanałów, Twoich ulubionych kategorii oraz ustawień domyślnych (kolejność według wybranej platformy TV).

Ostatnim elementem jest możliwość włączenia powiadomień o rozpoczęciu i zakończeniu reklamy. Po przejściu przez cały proces konfiguracji, na ekranie powinna wyświetlić Ci się lista kanałów, zgodna z ustawieniami, które zostały wcześniej wybrane.

Czy istnieje możliwość korzystania z aplikacji bez dostępu do internetu?

Aplikacja Advoider Lite, aby na bieżąco aktualizować treści emitowane w telewizji musi mieć stały dostęp do internetu (Wi-Fi lub dane komórkowe).

Czy mogę zgłosić ewentualne sugestie związane z aplikacją Advoider Lite?

Jeśli masz jakiekolwiek sugestie dotyczące działania naszej aplikacji, bądź pomysły na nowe funkcjonalności, możesz je nam zgłosić za pomocą aplikacji mobilnej Advoider Lite.

W tym celu kliknij w przycisk "Menu" w aplikacji, następnie w "Pomoc", po czym wybierz zakładkę z formularzem kontaktowym.

Innym sposobem kontaktu jest skorzystanie z formularza dostępnego na stronie www.advoider.pl, zgłoszenie problemu telefonicznie pod numerem: 68 410 99 76 (koszt według taryfy operatora), wysłanie wiadomości mailowej na adres: [email protected] bądź wiadomości prywatnej na naszym profilu na Facebooku.

Jak zgłosić problem z działaniem aplikacji? (problem techniczny)

Jeśli masz jakikolwiek problem techniczny dotyczący działania naszej aplikacji, możesz skontaktować się z nami za pomocą aplikacji mobilnej Advoider Lite. W tym celu kliknij w przycisk "Menu" w aplikacji, następnie w "Pomoc", po czym wybierz zakładkę z formularzem kontaktowym.

Innym sposobem kontaktu jest skorzystanie z formularza dostępnego na stronie www.advoider.pl, zgłoszenie problemu telefonicznie pod numerem: 68 410 99 76 (koszt według taryfy operatora), wysłanie wiadomości mailowej na adres:[email protected] bądź wiadomości prywatnej na naszym profilu na Facebooku.

Jakie są funkcje dostępne w darmowej wersji aplikacji?

W darmowej wersji aplikacji w dalszym ciągu możesz korzystać z programu telewizyjnego. Masz również dostęp do programu TV na 5 dni do przodu oraz 2 dni wstecz, a także do informacji dotyczących poszczególnych treści telewizyjnych tj:

  • szczegółowych opisów odcinków;
  • czasu trwania odcinka;
  • roku produkcji oraz numeru odcinka;
  • informacji o powtórkach.
Czym jest Samouczek?

Samouczek wyświetla poszczególne ekrany aplikacji wraz z ich opisem. W bardzo prosty i przejrzysty sposób wyjaśni Ci podstawowe działanie aplikacji.

Dlaczego muszę dokonać wyboru konta Google podczas konfiguracji aplikacji skoro pobrałem już aplikację ze sklepu będąc w nim zalogowanym?

Niezależnie od tego, z którego konta Google w sklepie Google Play została pobrana aplikacja Advoider Lite, system Android wymaga ponownego wyboru konta podczas pierwszej konfiguracji aplikacji. Za pomocą wybranego konta Google można skorzystać z 14-dniowej wersji Demo, dokonać rejestracji w aplikacji Advoider Lite oraz dokonywać płatności za zakupioną sybskrypcje.

Co jest zawarte w Samouczku?

W Samouczku dowiesz się:

  • Jak skonfigurować aplikację po raz pierwszy;
  • Jak dodać ulubione kanały i kategorie;
  • Co znajduje się w menu aplikacji;
  • Jakie opcje są dostępne na liście kanałów;
  • Jak ustawić sposób filtrowania i sortowania kanałów na liście kanałów;
  • Jak sprawdzć program TV;
  • Jak ustawić przypomnienie o wybranym programie.
Dlaczego nie mogę obserwować kanałów? Obserwowanie kanałów nie działa.

Obserwowanie kanałów i otrzymywanie Powiadomień o reklamach jest możliwe, gdy w aplikacji włączone są Powiadomienia o rozpoczęciu lub zakończeniu reklamy.

Aby włączyć Powiadomienia i móc obserwować kanały, przejdź do zakładki "Ustawienia" (znajdującej się w Menu aplikacji) i zaznacz Powiadomienia o rozpoczęciu lub zakończeniu reklamy.

Możesz włączyć zarówno wszystkie jak i pojedyncze powiadomienia, oraz możesz także ustawić powiadomienie na 1-5 minut przed rozpoczęciem lub zakończeniem reklamy. Pamiętaj również, żeby na liście kanałów, włączyć przycisk "Obserwuj" znajdujący się przy kanałach monitorowanych.

Czy muszę się zarejestrować, aby korzystać z aplikacji Advoider Lite?

Tak, aby móc swobodnie korzystać z aplikacji Advoider Lite, jak również zakupić subskrypcję musisz się zarejestrować, tworząc własne konto użytkownika. Przez 14 dni możesz korzystać z wersji Demo, bez rejestracji.

Regulamin aplikacji - gdzie go znajdę i czy muszę go zaakceptować?

Regulamin korzystania z aplikacji wraz z Polityką Prywatności po raz pierwszy pojawia się przed wyborem trybu pracy aplikacji.

Następnie dostępny jest w zakładce "Moje konto"oraz do wglądu w zakładce "Pomoc". Również w czasie rejestracji masz możliwość zapoznania się z nim. Akceptacja Regulaminu wraz z Polityką Prywatności jest konieczna, aby móc korzystać z aplikacji Advoider Lite.

Dlaczego w procesie rejestracji, na urządzeniach z systemem Android pole z adresem mailowym jest automatycznie wypełnione?

Adres mailowy widoczny na ekranie w procesie rejestracji to ten sam adres, który jest przypisany do wybranego wcześniej konta Google podczas pierwszej konfiguracji aplikacji Advoider Lite.

Z pomocą adresu mailowego, użytkownik dokonuje płatności za wykupienie subskrypcji oraz ma możliwość ich aulowania, dlatego ważne jest aby pokrywał się on z tym, na który zarejestrowano konto Google.

Jak założyć konto użytkownika w aplikacji?

Aby założyć konto w aplikacji Advoider Lite należy się zarejestrować. W tym celu na ekranie z wyborem trybu pracy kliknij w przycisk "Zarejestruj się".

W oknie rejestracji wpisz swoje imię.

Na urządzeniach z systemem operacyjnym Android pole z adresem mailowym jest już wypełnione automatycznie. Na tych z systemem iOS, należy samodzielnie wypełnić rubrykę z adresem e-mail (e-mail musi być zgodny z tym, który jest podany w koncie, w sklepie App Store).

W obydwu przypadkach, aby zakończyć proces rejestracji należy jeszcze zaakceptować Regulamin aplikacji oraz Politykę Prywatności i kliknąć "Zarejestruj".

Gotowe!

Jak usunąć konto z aplikacji?

W celu usunięcia konta z aplikacji, w oknie "Moje konto" kliknij przycisk "Usuń konto". Należy pamiętać iż usunięcie konta nie oznacza rezygnacji z subskrypcji!

Co zrobić, jeśli po zakupie używanego telefonu, nie mogę skorzystać z wersji Demo aplikacji Advoider Lite?

W przypadku pojawienia się problemu z uruchomieniem wersji Demo, należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta pod numerem: 68 410 99 76 (koszt według taryfy operatora) bądź drogą mailową wysyłając wiadomość na adres: [email protected]

Jak zostanę powiadomiony o upływającym terminie korzystania z wersji Demo?

Aby sprawdzić ile dni pozostało do wygaśnięcia darmowej wersji Demo, należy wejść w zakładkę "Moje konto", w której widoczna będzie informacja o pozostałym czasie trwania wersji testowej.

Nie pamiętam mojego adresu mailowego skonfigurowanego z App Store. W jaki sposób mogę go sprawdzić, aby móc go podać w czasie rejestracji w aplikacji Advoider Lite?

Aby sprawdzić adres mailowy skonfigurowany z App Store, wejdź w "Ustawienia" na swoim telefonie, a następnie kliknij w zakładkę "iTunes Store i App Store". Na górze ekranu znajdziesz "Apple ID" z adresem mailowym, z którym połączony jest App Store. Wpisz go podczas rejestracji w aplikacji Advoider Lite.

Jak przywrócić usunięte konto?

W celu przywrócenia usunietego konta z aplikacji Advoider Lite, wystarczy ponownie przejść proces rejestracji. Wykupiona uprzednio subskrypcja, automatycznie zostanie aktywowana, umożliwiając korzystanie z pełnej wersji aplikacji.

Co zawiera zakładka "Moje konto"?

Zakładka "Moje konto" zawiera:

  • pozycję "Moja subskrypcja", w której można rozpocząć wersję demo, sprawdzić status posiadanej subskrypcji lub ją wykupić.
  • pozycję "Moje dane", gdzie podane jest imię użytkownika oraz adres e-mail.

Poniżej znajdują się także zgody marketingowe oraz RODO. Możesz także znaleźć opcję wylogowania z aplikacji i przycisk umożliwiający usunięcie konta.

Czy podczas konfiguracji aplikacji lub przy rejestracji muszę zatwierdzić zgodę na przesyłanie przez QDIQO Sp. z.o.o. informacji handlowych drogą elektroniczną?

Nie, na żadnym etapie korzystania z aplikacji nie jest to konieczne. Zachęcamy jednak do skorzystania z możliwości zapoznania się z naszymi kolejnymi ofertami. W każdym momencie możesz odznaczyć zgodę i w dalszym ciągu swobodnie korzystać z aplikacji.

Czy w trakcie rozpoczęcia pracy z aplikacją lub w czasie rejestracji muszę zapoznać się z pełną informacją o przetwarzaniu Danych Osobowych?

Zalecamy zapoznanie się z tematyką przetwarzania Twoich Danych Osobowych.

Dlaczego muszę się zarejestrować w aplikacji skoro wybrałem już konto sklepu Google Play podczas konfiguracji aplikacji?

Dokonanie wyboru konta Google wiąże się z możliwością skorzystania z wersji Demo lub po zarejestrowaniu konta z dalszym realizowaniem płatności za subskrypcję aplikacji. Aby wykupić subskrypcję, konieczne jest zarejestrowanie konta w aplikacji niezależnie od wyboru konta w sklepie Google Play.

Jaki adres mailowy podać przy rejestracji na urządzeniach z systemem iOS?

Z pomocą adresu mailowego, użytkownik dokonuje płatności za wykupienie subskrypcji oraz ma możliwość ich aulowania, dlatego ważne jest aby pokrywał się on z tym, który widnieje w sklepie App Store.

Co daje mi wykupienie subskrypcji?

Wykupienie subskrypcji pozwala korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji Advoider Lite, bez żadnych ograniczeń.

Po jej wykupieniu będziesz m.in.:

  • otrzymywał powiadomienia na telefon za pomocą wiadomości “push” o rozpoczęciu i zakończeniu reklamy, na obserwowanym kanale.

Możesz obserwować wszystkie monitorowane przez aplikację stacje TV (na ten moment Advoider Lite monitoruje 16 kanałów pod względem rozróżnienia treści: na reklamę i program);

  • mógł ustawić na ile czasu wcześniej chcesz otrzymywać powiadomienie o rozpoczęciu i zakończeniu reklamy - np. 1 minutę, 2 minuty, itp.;
  • mógł określić czy chcesz otrzymywać powiadomienia tylko wtedy, kiedy aplikacja jest włączona lub działa w tle. Funkcja tylko dostępna w wersji na urządzenia z systemem operacyjnym Android.

A także widział, na których Monitorowanych przez aplikację kanałach:

  • emitowany jest program i ile on jeszcze potrwa;
  • kiedy rozpocznie się kolejna reklama;
  • kiedy zakończy się reklama.

Dodatkowo będziesz mógł ustawić przypomnienie dla wybranego programu telewizyjnego oraz określić, ile czasu wcześniej chcesz otrzymać przypomnienie o nim.

Będziesz mógł sprawdzić, kiedy (w jakie dni, o której godzinie i na jakim kanale) emitowane są powtórki programów telewizyjnych oraz ich nowe odcinki.

Czy mogę przetestować aplikację bezpłatnie?

Tak, pobierając aplikację Advoider Lite ze sklepu, możesz ją przetestować za darmo, przez 14 dni.

Jak rozpocząć subskrypcję na urządzeniach z systemem operacyjnym Android?

Aby rozpocząć subskrypcję kliknij w "Menu" aplikacji w zakładkę "Moje konto", a następnie wybierz przycisk "Wykup subskrypcję".

Teraz dokonaj wyboru interesującej Cię opcji subskrypcji. Do wyboru masz:

* jednorazową miesięczną za 4,99 zł;

* automatycznie odnawialne: miesięczne (4,99 zł), 3 miesięczne (12,99 zł) lub 6 miesięczne (23,99 zł).

Po wyborze subskrypcji zostaniesz przekierowany do podsumowania, w którym zawarte są informacje takie jak:

* Czas trwania subskrypcji;

* Cena;

* Informacje dotyczące zakupu, sposobu płatności, wznowienia subskrypcji lub możliwości jej anulowania;

* Odnośniki do Regulaminu aplikacji, a także Polityki prywatności.

Po zapoznaniu się ze wskazówkami, zatwierdź wybór poprzez kliknięcie przycisku "Kup" na dole strony.

Następnie zostaniesz automatycznie przekierowany do sklepu, w którym dopełnisz formalności związanych z dokonaniem opłaty.

Jak anulować subskrypcję?

Wystarczy w oknie "Moje konto" kliknąć przycisk "Anuluj subskrypcję".

Zostaniesz automatycznie przekierowany do Sklepu, w którym dopełnisz formalności związanych z rezygnacją z abonamentu.

Należy pamiętać iż nie ma możliwości anulowania subskrypcji przez aplikację Advoider Lite.

Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy przy rezygnacji z subskrypcji?

Możesz zrezygnować ze świadczenia z naszych usług w każdej chwili, lecz zwrot kosztów występuje jedynie w przypadku, gdy od momentu wykupienia abonamentu nie minęło 14 dni. W innym razie subskrypcja jest aktywna do końca okresu objętego opłatą.

Jakie są rodzaje subskrypcji?

Istnieją dwa rodzaje subskrypcji:

1. Subskrypcja jednorazowa:

  • 1 miesiąc 4,99 zł.

2. Subskrypcja odnawialna automatycznie:

  • 1 miesiąc 4,99 zł;
  • 3 miesiące 12,99 zł;
  • 6 miesięcy 23,99 zł.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT na firmę?

Tak. Fakturę za skorzystanie z subskrypcji aplikacji można otrzymać za pośrednictwem Sklepu Google Play (dla urządzeń z systemem Android) lub Sklepu App Store (dla urządzeń z systemem iOS).

Jak uzyskać fakturę za subskrypcję dla urządzeń z systemem operacyjnym Android?

Faktura VAT za bieżący miesiąc będzie gotowa do pobrania w ciągu pierwszych kilku dni następnego miesiąca, np. faktura za listopad będzie dostępna po 1 grudnia.

Aby pobrać fakturę należy:

* zalogować się na stronie sklepu Google Play

* kliknąć w transakcję, której faktura dotyczy;

* kliknąć "pobierz fakturę VAT" pod szczegółami transakcji.

( jeżeli nie uzupełniono wcześniej danych do faktury, takich jak pełny adres lub NIP może wyświetlić się prośba o uzupełnienie informacji);

* kliknąć "zapisz", a następnie pobrać fakturę dostępną pod wygenerowanym linkiem.

Jak uzyskać fakturę dla urządzeń z systemem iOS?

W ciągu 2 do 3 dni roboczych od realizacji zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z fakturą od firmy Apple. Możesz także samodzielnie pobrać fakturę z witryny samoobsługowej na stronie Sklepu.

Jeśli potrzebujesz pomocy związanej z fakturami, skontaktuj się z konsultantem internetowego sklepu pod numerem: 800 702 322.

Czy na fakturze może się znaleźć inna nazwa usługi?

W przypadku chęci modyfikacji treści faktur, pozycji na fakturze lub danych do faktury, należy skontaktować się ze Sklepem odpowiadającym Twojemu systemowi operacyjnemu urządzenia, który jest wystawcą dokumentu.

Chcę zapłacić za sybskrypcje płatnością przez inne konto w sklepie Google Play. Jak mam to zrobić?

Nie ma możliwości opłacenia subskrypcji aplikacji za pomocą innego konta Google.

Aby wykupić subskrypcję, należy dokonać płatności jedynie z tego konta Google, na które została zarejestrowana aplikacja Advoider Lite.

Dlaczego zamówienie subskrypcji się nie powiodło? Co oznacza ten komunikat?

Jeśli na ekranie pojawił się komunikat o niepowodzeniu zakupu, należy upewnić się, że w Sklepie, z którego aplikacja została pobrana poprawnie skonfigurowano metody płatności i sposób ich pobrania.

Aby poprawnie dokonać zakupu subskrypcji, należy najpierw przejść do ustawień metod płatności w Sklepie.

Jak rozpocząć subskrypcję na urządzeniach z systemem operacyjnym iOS?

Aby rozpocząć subskrypcję kliknij w "Menu" aplikacji w zakładkę "Moje konto", a następnie wybierz przycisk "Wykup subskrypcję".

Teraz dokonaj wyboru interesującej Cię opcji subskrypcji. Do wyboru masz:

*jednorazową miesięczną za 4,99 zł;
*oraz automatycznie odnawialne: miesięczne (4,99 zł), 3 miesięczne (12,99 zł) lub 6 miesięczne (23,99 zł).

Po wyborze subskrypcji zostaniesz przekierowany do podsumowania, w którym zawarte są informacje takie jak:

*Czas trwania subskrypcji;
*Cena.

Poniżej znajdziesz ważne informacje dotyczące zakupu subskrypcji i sposobu płatności przez konto iTunes, automatycznego przedłużenia lub możliwości anulowania subskrypcji oraz odnośniki do Regulaminu aplikacji, a także Polityki prywatności.

Po zapoznaniu się ze wskazówkami, zatwierdzić wybór poprzez kliknięcie przycisku "Kup" na dole strony.

Następnie, zaraz po zalogowaniu przez Apple ID, zostaniesz automatycznie przekierowany do sklepu, w którym dopełnisz formalności związanych z dokonaniem opłaty.

Jak długo mogę korzystać z wersji testowej i czy jest konieczne zakładanie konta użytkownika?

Z wersji Demo możesz korzystać przez 14 dni za darmo. Do tego celu nie musisz rejestrować konta użytkownika.

Jak działa aplikacja po upływie 14 dni testowych, jeśli nie wykupię subskrypcji?

Po zakończeniu 14-dniowego, darmowego okresu próbnego będziesz mieć dostęp do programu telewizyjnego dla 200 kanałów oraz opisów poszczególnych filmów, seriali, itp.

Powiadomienia o reklamach oraz Przypomnienia o wybranych programach zostaną wyłączone.

Co oznacza "numeracja kanałów"?

Sformułowanie to oznacza, w jaki sposób ma być wyświetlana kolejność kanałów.

Czy według wybranej przez Ciebie platformy telewizyjnej (NC+, Cyfrowy Polsat, tak jak masz to w swoim dekoderze) czy domyślnie według najpopularniejszych stacji TV.

Co oznacza, że kanały są monitorowane?

Kanały monitorowane, to kanały, które aplikacja Advoider Lite sprawdza pod względem treści telewizyjnych (rozróżnienia kiedy emitowany jest program, a kiedy reklama). Umożliwia to m.in.:

  • ustawienie trybu powiadomień o rozpoczęciu bloku reklamowego (istnieją dwie opcje powiadamiające, m.in.: 1,2...min. przed rozpoczęciem reklamy oraz w chwili rozpoczęcia bloku reklamowego);
  • sprawdzenie czasu trwania aktualnie emitowanego bloku reklamowego; ustawienie trybu powiadomień o zakończeniu bloku reklamowego (istnieją dwie opcje powiadamiające, m.in.: 1,2...min. przed zakończeniem reklamy oraz w chwili zakończenia bloku reklamowego).
Czy wszystkie kanały dostępne na poszczególnych platformach TV będą kanałami monitorowanymi?

Na chwilę obecną aplikacja monitoruje 16 stacji pod względem rozróżnienia treści na program i blok reklamowy.

Z każdym miesiącem liczba kanałów monitorowanych będzie się powiększać.

W jakim celu aplikacja monitoruje kanały?

Dzięki funkcji monitorowania treści telewizyjnych, aplikacja jest w stanie rozróżnić czy w danym momencie emitowany jest program czy blok reklamowy.

Umożliwia to powiadomienie o rozpoczęciu i zakończeniu reklam.

Co oznacza - "Pokaż jako pierwsze" w aplikacji Advoider Lite?

Dzięki tej opcji wskazujesz jakie kanały mają Ci się wyświetlić od góry na liście kanałów - czy mają to być kanały monitorowane (zawierające informację o rozpoczęciu i zakończeniu bloku reklamowego), czy Twoje ulubione kanały, które najczęściej oglądasz, a może Twoje ulubione kategorie kanałów (np. sportowe, filmowe, itp.).

Możesz również wybrać opcję "Zostaw domyślne", wtedy kolejność wyświetlania będzie według najpopularniejszych stacji lub zgodnie z wybraną wcześniej platformą telewizyjną.

Jak dodać kanał do ulubionych?

Wybrany kanał możesz dodać do ulubionych na wiele sposobów.

Po raz pierwszy, kiedy rozpoczynasz konfigurację aplikacji. Drugi, klikając na ikonkę (serduszko) znajdującą się przy nazwie stacji na liście kanałów. Trzeci raz - gdy klikniesz w ikonkę znajdującą się na górze ekranu, po prawej stronie, na liście kanałów. Tam oprócz możliwości wyboru sposobu filtrowania i sortowania kanałów, możesz także edytować listę ulubionych kanałów.

Czwarty sposób to zmiana ustawień w zakładce "Ustawienia" znajdującą się w Menu aplikacji. W zakładce "Ustawienia" możesz dodawać lub usuwać ulubione kanały.

Czy przy tworzeniu listy ulubionych kanałów należy zatwierdzać każdy dodawany kanał?

Przy tworzeniu listy ulubionych kanałów nie musisz zatwierdzać każdej pozycji osobno. Możesz to zrobić na samym końcu, klikając przycisk "Zapisz". W ten sposób dodasz kilka/ kilkanaście kanałów na raz.

Jak mogę usunąć kanał z listy ulubionych?

Wybrany kanał możesz usunąć z ulubionych odklikując zaznaczoną wcześniej ikonkę (serduszko), znajdującą się przy nazwie stacji telewizyjnej, bądź edytować listę ulubionych kanałów w ustawieniach aplikacji. W trakcie konfiguracji możesz dodawać lub usuwać kanały przed zapisaniem listy.

Ile kanałów monitorowanych mogę obserwować jednocześnie?

Możesz obserwować wszystkie kanały monitorowane, czyli obecnie 16 stacji TV.

Jak wejść w program danej stacji?

Aby sprawdzić program telewizyjny danej stacji, wejdź na listę kanałów i kliknij w jej logo umieszczone po lewej stronie okienka.

Czynność ta dotyczy zarówno pełnej wersji aplikacji jak i wersji darmowej.

Dlaczego widzę inną numerację kanałów niż ta, którą mam w dekoderze?

Lista kanałów w aplikacji Advoider Lite może różnić się od tej, która jest wyświetlana w telewizorze ze względu na ustawienia, które użytkownik wprowadził samodzielnie, wybierając kolejność kanałów dostosowaną do swoich preferencji.

Co oznacza ikona w prawym górnym rogu na liście kanałów?

Na liście kanałów w prawym, górnym rogu znajduje się przycisk "Ustawień listy kanałów". Daje on możliwość filtrowania kanałów według następujących kryteriów:

* wszystkie kanały;

* tylko ulubione kategorie kanałów;

* tylko ulubione kanały;

* tylko kanały monitorowane.

Jak również sortowania na podstawie:

* domyślne według platformy TV;

* ulubione kategorie;

* ulubione kanały;

* monitorowane.

Poniżej znajduje się nazwa wybranej w konfiguracji platformy telewizyjnej oraz przyciski umożliwiające zmianę platformy TV, edycję ulubionych kanałów oraz kategorii kanałów.

Co to jest filtrowanie kanałów i na czym polega?

Filtrowanie kanałów polega na wyświetleniu na liście kanałów jedynie tych, które zostały wybrane w ustawieniach listy kanałów spośród dostępnych kryteriów:

*wszystkie kanały;

*tylko ulubione kategorie kanałów;

*tylko ulubione kanały;

*tylko kanały monitorowane.

Co to jest sortowanie kanałów i na czym polega?

Sortowanie kanałów to przesunięcie na samą górę i wyświetlanie najpierw na liście tych kanałów, które zostały wybrane według następujących możliwości:

* domyślne według platformy TV;

* ulubione kategorie;

* ulubione kanały;

* monitorowane.

Jak ustawić filtrowanie kanałów na liście kanałów?

Aby ustawić filtrowanie kanałów na liście kanałów, wejdź w pozycję "Kanały" i kliknij ikonę w prawym górnym rogu.

Następnie rozwiń listę pod pozycją "Filtrowanie (tylko określone kanały)", dokonaj odpowiedniego wyboru i kliknij "Zapisz zmiany" na samym dole ekranu.

Jak ustawić sortowanie na liście kanałów?

Aby ustawić sortowanie kanałów na liście kanałów, wejdź w pozycję "Kanały" i kliknij ikonę w prawym górnym rogu.

Rozwiń listę pod pozycją "Sortowanie (wyświetl jako pierwsze)", dokonaj odpowiedniego wyboru i kliknij "Zapisz zmiany" na samym dole ekranu.

Jak dodać ulubioną kategorię?

Wybraną kategorię możesz dodać do ulubionych na trzy sposoby.

Pierwszy raz, kiedy rozpoczynasz konfigurację Advoider Lite. Drugi - w zakładce ""Ustawienia"" znajdującej się w Menu aplikacji. Na samym dole ekranu ustawień znajdziesz przycisk "Zmień ulubione kategorie".

Trzeci sposób edycji ulubionych kategorii, dostępny jest w ustawieniach listy kanałów. Ikonka prowadząca do tych funkcji znajduje się na samej górze, po prawej stronie, na liście kanałów.

Dlaczego na ekranie pojawia się okienko z informacją o przerwaniu konfiguracji i co mam dalej zrobić?

Jeśli na ekranie widzisz informację o przerwaniu konfiguracji aplikacji, oznacza to, że rozpoczęty proces pierwszej konfiguracji aplikacji lub proces zmiany platformy TV nie został dokończony. Aby przejść dalej, należy kliknąć w ikonę "narzędzi" znajdującą się poniżej komunikatu, a następnie dokonać wyboru nowej platformy TV.

Czemu na liście kanałów nie widzę wszystkich, które mam na swojej platformie?

Aplikacja Advoider Lite oferuje program telewizyjny dla ponad 200 kanałów.

Jeśli na liście kanałów danej platformy nie widzisz jednego z kanałów, oznacza to, że na tę chwilę jeszcze nie mamy w ofercie programu telewizyjnego dla tego kanału. Kanały mogą być niewidoczne także z powodu aktywnych ustawień filtrowania na liście kanałów.

Co oznacza "Brak informacji" na żółtym pasku pod nazwą kanału na liście kanałów?

Jeśli na pasku z informacją dotyczącą reklam widzisz napis "Brak informacji", oznacza to, że aplikacja Advoider Lite pracuje nad prognozą czasu rozpoczęcia oraz zakończenia reklamy dla danego programu bądź filmu.

Dlaczego po dodaniu kanału do ulubionych i ustawieniu filtrowania lub sortowania dla ulubionych kanałów, widzę kilka takich samych pozycji?

Jeśli na danej platformie telewizyjnej, kanał dodany do ulubionych, występuje kilkukrotnie, będzie on także kilkukrotnie widoczny na liście kanałów.

Dlaczego, po wyborze innej platformy telewizyjnej, nie widzę wszystkich kanałów?

Jeśli po zmianie platformy telewizyjnej na inną, nie widzisz wszystkich dostępnych kanałow, sprawdź i zmień ustawienia filtrowania i sortowania w ustawieniach listy kanałów.

Ustawienia listy kanałów nie resetują się po zmianie platformy telewizyjnej.

Jak wyświetlić opis programu w aplikacji Advoider Lite?

Aby wyświetlić opis programu wystarczy, że na ekranie z listą kanałów, klikniesz na logo lub nazwę interesującej Cię stacji TV, a następnie na tytuł wybranego programu.

Jakie informacje znajdują się w Programie TV?

Program danej stacji TV zawiera:

  • poszczególne treści telewizyjne zamieszczone zgodnie z ich godziną emisji;
  • program TV na 5 dni do przodu;
  • program TV na 2 dni wstecz;
  • szczegółowe opisy poszczególnych odcinków;
  • czas trwania odcinka;
  • rok produkcji oraz numer odcinka;
  • informacje o powtórkach.
Na ile dni wstecz wyświetlany jest program TV?

Program telewizyjny jest wyświetlany na 2 dni wstecz.

Na ile dni do przodu wyświetlany jest program TV?

Program telewizyjny dostępny jest na 5 dni do przodu.

Czym są "Powiadomienia" w aplikacji Advoider Lite?

"Powiadomienia” związane są z rozpoczęciem i zakończeniem bloków reklamowych na “Obserwowanych” przez Ciebie kanałach.

Jeśli zacząłeś obserwować dany kanał monitorowany, otrzymasz powiadomienie na telefon, że np. rozpoczęła lub zakończyła się reklama.

Jaki jest minimalny czas ustawienia "Powiadomienia" o rozpoczęciu lub zakończeniu reklamy?

Minimalny czas ustawienia "Powiadomień" dla reklam to 1 minuta.

Jaki jest maksymalny czas ustawienia "Powiadomienia" o reklamie?

Maksymalny czas ustawienia "Powiadomień" dla reklam to 5 minut.

Co się stanie jeśli nie włączę powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu reklamy podczas pierwszej konfiguracji?

Jeśli pominiesz włączenie powiadomień o reklamach podczas pierwszej konfiguracji, możesz to zrobić później.

Aby włączyć Powiadomienia i móc obserwować kanały, przejdź do zakładki "Ustawienia" (znajdującej się w Menu aplikacji) i zaznacz preferowane powiadomienia o rozpoczęciu lub zakończeniu reklamy. Możesz włączyć zarówno wszystkie jak i pojedyncze powiadomienia, możesz także ustawić powiadomienie na 1-5 minut przed rozpoczęciem lub zakończeniem reklamy.

Pamiętaj również, żeby na liście kanałów, włączyć przycisk "Obserwuj" znajdujący się przy kanałach monitorowanych.

Jak włączyć powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu reklamy na etapie pierwszej konfiguracji aplikacji?

Aby włączyć powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu reklamy podczas konfiguracji, po wyborze odpowiedniej platformy TV oraz ustawieniu sortowania kanałów, w trzecim kroku kliknij przycisk "Włącz powiadomienia o rozpoczęciu i zakończeniu reklamy" i zatwierdź wybór przyciskiem "Ok" na samym dole ekranu.

Do czego służy przycisk "Pomoc" w "Menu" aplikacji?

W zakładce "Pomoc" w "Menu" aplikacji możesz m.in. przejrzeć Regulamin aplikacji, przeczytać informacje związane z Advoider Lite, sprawdzić licencję, skorzystać z "Samouczka", skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego, a także zapoznać się z tematami pomocy.

Na głównym ekranie "Pomocy" znajdziesz również dane do kontaktu z naszym Centrum Obsługi Klienta tj. numer telefonu oraz adres e-mail.

Do czego służy przycisk "Ustawienia" w "Menu" aplikacji?

W zakładce "Ustawienia" znajdują się funkcje związane z monitorowaniem kanałów pod kątem bloków reklamowych tj.:

  • ustawienie trybu powiadomień o rozpoczęciu bloku reklamowego (istnieją dwie opcje powiadamiające m.in.: 1,2... min. przed rozpoczęciem reklamy oraz w chwili rozpoczęcia bloku reklamowego);
  • sprawdzenie czasu trwania aktualnie emitowanego bloku reklamowego;
  • ustawienie trybu powiadomień o zakończeniu bloku reklamowego (istnieją dwie opcje powiadamiające m.in.: 1,2... min. przed zakończeniem reklamy oraz w chwili zakończenia bloku reklamowego);
  • ustawienie opcji powiadamiania tylko, gdy aplikacja jest włączona (tylko dla urządzeń z systemem operacyjnym Android);
  • ustawienie obserwowania wielu kanałów jednocześnie;
  • zmiana platformy;
  • dodawania dodatkowych kanałów do listy kanałów ulubionych.
Czym są "Przypomnienia" w aplikacji Advoider Lite?

"Przypomnienia" dotyczą programów, o których aplikacja ma Ci przypomnieć, np. o emisji ulubionego serialu, filmu czy teleturnieju.

Jak ustawić "Przypomnienie" o wybranym programie?

Jeśli chcesz, aby aplikacja przypomniała Ci o wybranym programie, przy jego nazwie kliknij w ikonkę dzwoneczka i ustaw czas.

Czy mogę ustawić czas "Przypomnienia"?

Tak. Po kliknięciu w ikonkę dzwoneczka zostaniesz poproszony o wskazanie, ile czasu przed programem, masz otrzymać "Przypomnienie" - 15, 30, 45 lub 60 minut. Możesz również ustawić własny czas, dopasowany do Twoich potrzeb.

Jak usunąć "Przypomnienie" z urządzeń z systemem operacyjnym Android?

Aby usunąć "Przypomnienie" o programie, kliknij w przycisk "Menu"(ikonka) w aplikacji i wybierz zakładkę "Przypomnienia". Na ekranie pojawi się lista ze wszystkimi ustawionymi "Przypomnieniami".

Żeby usunąć jedno z nich, należy przytrzymać je dłużej do momentu, kiedy zmieni się kolor tła, a następnie kliknąć w aktywną ikonkę "kosza" w prawym górnym rogu. Aby usunąć wszystkie "Przypomnienia" wystarczy kliknąć ikonkę "Kosza" i zatwierdzić komunikat o usunięciu wszystkich elementów.

Czy istnieje maksymalna ilość ustawionych "Przypomnień"?

Nie ma maksymalnej liczby "Przypomnień", którą możesz ustawić. Możesz je ustawiać bez ograniczeń.

Dlaczego, po wyborze innej platformy telewizyjnej, zniknęły ustawione wcześniej przypomnienia?

Jeśli po zmianie platformy telewizyjnej na inną, zniknie przypomnienie o emisji programu lub filmu, oznacza to, że na nowej platformie, kanał na którym jest emisja, nie występuje.

Jak usunąć "Przypomnienie" z urządzeń z systemem operacyjnym iOS?

Aby usunąć pojedyncze przypomnienie, należy na liście wszystkich przypomnień przesunąć je palcem w lewo do momentu pojawienia się napisu "Usuń", podświetlonego na czerwono.
Następnie należy kliknąć napis, aby powiadomienie zostało usunięte.

Aby usunąć wszystkie przypomnienia, wystarczy kliknąć ikonę kosza w prawym górnym roku listy przypomnień i potwierdzić chęć usunięcia wszystkich ustawionych przypomnień.

Jakie dane muszę podać w formularzu kontaktowym i co mogę w nim znaleźć?

W formularzu kontaktowym należy podać:

  • adres e-mail;
  • treść zapytania;
  • opcjonalnie można dodać także: imię i nazwisko; telefon komórkowy.

Jeśli zgłoszenie dotyczy problemów technicznych lub sugestii związanych z funkcjonalnościami aplikacji, do wiadomości warto załączyć zrzut ekranu obrazujący opisaną sytuację. Załącznik musi mieć format: JPG, PNG, GIF lub JPEG.

W formularzu kontaktowym masz również możliwość zapoznania się z podstawowymi informacjami związanymi z przetwarzaniem Twoich Danych Osobowych.

Jaki jest maksymalny czas rozpatrzenia zgłoszenia awarii?

Na każde zgłoszenie reagujemy najszybciej jak to jest możliwe.

Skontaktujemy się z Tobą maksymalnie do 48 godzin, a czas rozwiązania problemu jest zależny od jego rodzaju.

O procesie przebiegu lub o rozpatrzeniu zgłoszenia będziemy informować Cię na bieżąco.

Czy zostanę powiadomiony o przebiegu mojego zgłoszenia?

Tak. Po zgłoszeniu do nas problemu, zostaniesz powiadomiony o jego przebiegu drogą mailową lub telefoniczną.

Dlaczego nie mogę dodać załącznika w formularzu kontaktowym?

Jeśli dodanie załącznika jest niemożliwe, należy upewnić się, że aplikacja otrzymała zgodę na dostęp do galerii zdjęć w posiadanym urządzeniu.

Aby to zrobić, przejdź do ustawień na swoim telefonie lub tablecie, a następnie do ustawień aplikacji Advoider Lite i sprawdź czy dostęp do zdjęć lub dokumentów jest włączony. Brak możliwości dodania załącznika spowodowana może być także nieodpowiednim rozmiarem pliku lub jego formatem.

Załącznik musi mieć format: JPG, PNG, GIF lub JPEG.

Jak mogę skorzystać z kodów aktywacyjnych?

Aby skorzystać z kodów aktywacyjnych, w "Menu" aplikacji w zakładce "Moje konto", kliknij w przycisk "Wykup subskrypcję". Na ekranie zobaczysz rodzaje subskrypcji oraz pole do wprowadzenia kodu aktywacyjnego. Wpisz posiadany kod aktywacyjny i zatwierdź przyciskiem "Wykorzystaj kod".

Opcja ta nie jest dostępna dla urządzeń z systemem operacyjnym iOS.

© 2019 QDIQO. All rights reserved.