CENTRUM OBSŁUGI
KLIENTA
+48 68 410 99 76
+48 68 410 99 76
Zakupu w naszym sklepie można dokonać bez rejestracji. Zachęcamy jednak do zarejestrowania się, aby mieć dostęp do historii zamówień.
Zamówienie można anulować do chwili, w której Twoja przesyłka nie została jeszcze wydana przewoźnikowi.
Aby to zrobić, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres: sklep@advoider.pl.
Tak, nasz sklep umożliwia zakupy w trybie ratalnym za pośrednictwem PayU.
Aby wybrać płatność w ratach, należy złożyć zamówienie, wybierając płatność za pośrednictwem PayU, a następnie wybrać opcję zakupów ratalnych na etapie dokonywania zapłaty.
Zamówienie można opłacić na cztery sposoby:
Przy odbiorze paczki u kuriera można zapłacić tylko gotówką.
Aby móc skorzystać z płatności kartą przy odbiorze przesyłki, należy wybrać usługę InPost “płatność przy odbiorze w paczkomacie”, upewniając się wcześniej, że wybrany paczkomat obsługuje płatności kartą.
W przypadku kolejnego zamówienia i chęci otrzymania rabatu na kolejne zakupy, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo na adres: [email protected]
Jeśli wystąpił problem z płatnością prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo na adres: sklep@advoider.pl.
Przesyłki na terenie Polski są zawsze darmowe. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat za przesyłkę.
Przesyłka z Advoiderem zostanie wysłana maksymalnie do 10 dni roboczych.
Firmy przewozowe zastrzegają sobie możliwość doręczenia paczki do 48 godzin, ale z reguły zostaje doręczona w kolejnym dniu roboczym.
Tak, istnieje możliwość wysyłki za granicę, jednakże wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Koszty takiej przesyłki ustalane są indywidualnie. W celu ustalenia ceny takiej przesyłki, prosimy o zgłoszenie się do Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo na adres: sklep@advoider.pl.
Paczki wysyłane są za pomocą przesyłki kurierskiej firmy FedEx oraz InPost oraz paczkomatów InPost. Na terenie kraju nie pobieramy za nie żadnych opłat.
Tak. Pamiętaj, że przesyłka do paczkomatu może być opłacona kartą przy odbiorze, tylko w przypadku, gdy wybrany paczkomat udostępnia taką usługę.
Jeśli wybrany paczkomat nie umożliwia zapłaty kartą przy odbiorze, istnieją jeszcze dwie możliwości:
Szczegółowa instrukcja dotycząca płatności za przesyłkę paczkomatową znajduje się pod poniższym linkiem:
https://inpost.pl/aktualnosci-jak-zaplace-za-paczkomatowa-przesylke-pobraniowa
Żaden z paczkomatów firmy InPost nie udostępnia metody płatności gotówką. W paczkomacie można zapłacić jedynie kartą płatniczą.
Jeśli wybrany paczkomat nie umożliwia zapłaty kartą przy odbiorze, istnieją jeszcze dwie możliwości:
Paczka może zostać przekierowana do innego paczkomatu w przypadku, gdy ten wybrany przez Ciebie jest pełny, jednak wtedy firma InPost poinformuje o tym fakcie droga smsową. Można zrezygnować z przekierowania paczki, używając linku przesłanego w wiadomości sms, jednak spowoduje to opóźnienie w dostawie przesyłki.
Niestety, jeżeli paczka została już nadana, nie ma możliwości przekierowania jej do innego paczkomatu odbiorczego. Paczka będzie oczekiwała na odbiór 48 godzin, a następnie jeszcze przez 3 dni robocze w najbliższym oddziale InPost.
Z firmą InPost można skontaktować się za pośrednictwem infolinii pod numerami telefonów: 722 444 000 lub 746 600 000. Wszystkie informacje dotyczące innych możliwych opcji kontaktu, znajdują się na poniższej stronie: https://inpost.pl/kontakt.
Firma InPost, po umieszczeniu paczki w paczkomacie, wysyła powiadomienie z kodem do odbioru przesyłki, zarówno SMS-em jak i drogą mailową. W przypadku braku powiadomienia SMS, prosimy o sprawdzenie skrzynki mailowej.
Jeśli żadna z wiadomości nie dotarła, prosimy o zapoznanie się z instrukcją postępowania z firmy InPost pod poniższym linkiem:
https://inpost.pl/aktualnosci-co-zrobic-jesli-paczka-czeka-juz-w-paczkomacie-ale-nie-dotarl-kod-odbioru
Nie. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny nie możesz odebrać paczki, wróci ona do nas, a zamówienie zostanie anulowane.
Jeśli w trakcie składania zamówienia podano błędne dane, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numer telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres: [email protected]
Jeśli paczka z Advoiderem z jakiegokolwiek powodu wróci do siedziby naszej firmy, wówczas, zamówienie zostaje anulowane, a my zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, jeśli zamówienie zostało opłacone przed wysyłką.
Jeśli paczka w transporcie uległa uszkodzeniu, prosimy o spisanie protokołu od razu przy odbiorze paczki u kuriera lub zgłoszenie zastrzeżeń do paczki w paczkomacie bezpośrednio po jej wyjęciu na ekranie obsługującym odbiór przesyłki.
Po zgłoszeniu zastrzeżeń dotyczących paczki, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numer telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres: [email protected]
W razie jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem Advoidera, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numer telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość z opisem problemu na adres: sklep@advoider.pl w celu sprawdzenia przyczyny i otrzymania wsparcia technicznego. Możesz również wysłać zgłoszenie bezpośrednio z aplikacji Advoider. Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia aplikacji i wybierz opcję Formularz kontaktowy.
Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zrezygnować z zakupu Advoidera, masz na to aż 30 dni od dnia otrzymania paczki.
Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz, który został dołączony do paczki i skontaktować się z nami w celu zamówienia kuriera po odbiór paczki lub zgłosić zwrot na stronie www.advoider.pl/zwrot-i-reklamacja/. Po otrzymaniu zgłoszenia przez naszą stronę, skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby ustalić dokładny termin odbioru przesyłki.
Zamówienie kuriera i odbiór paczki jest bezpłatny.
W przypadku samodzielnego nadania przesyłki innym, dowolnym przewoźnikiem, koszty zwrotu pokrywa kupujący.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz tych nadanych do odbioru w paczkomacie. Najpóźniej do 14 dni od dnia otrzymania paczki, zwrócimy pieniądze na wskazany rachunek bankowy.
Pieniądze za zwrot przesyłki z Advoiderem zostaną zwrócone najpóźniej do 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki, na wskazany rachunek bankowy.
Tak. Oferujemy usługę zamówienia kuriera FedEx, który na nasz koszt odbierze przesyłkę ze zwrotem i dostarczy ją do siedziby naszej firmy.
Jeśli chcesz nadać przesyłkę samodzielnie u innego przewoźnika, koszty przesyłki nie zostaną pokryte przez naszą firmę.
Jeśli przesyłka została zwrócona, upewnij się, że nie nadano przesyłki za pobraniem.
Nasza firma nie odbiera przesyłek do opłacenia przy odbiorze.
Paczkę ze zwrotem należy nadać bez pobrania. Pieniądze za zwracany produkt są przelewane na rachunek bankowy do 14 dni od dnia otrzymania Advoidera.
Nie odbieramy także paczek z paczkomatów.
Urządzenie objęte jest 24 miesięczną gwarancją.
Wyjątek stanowią akcesoria. Udzielamy:
Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia reklamacyjnego lub reklamowanego produktu, otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia wniosku.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z Advoiderem oraz prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacyjnym, w sytuacji, w której będą wymagane dodatkowe działania lub informacje, będziemy się z Tobą kontaktować.
Po rozpatrzeniu reklamacji, otrzymasz informację o jej zakończeniu.
Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z Advoiderem oraz prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Informacje o statusie zgłoszenia możesz uzyskać w każdej chwili. Dokładamy wszelkich starań, aby reklamowane urządzenie wróciło do Ciebie jak najszybciej.
W przypadku zwrotu towaru, od momentu otrzymania przesyłki, najpóźniej do 14 dni roboczych, pieniądze zostaną zwrócone na wskazany rachunek bankowy.
Gwarancją nie są objęte wady fizyczne powstałe z innych przyczyn, w szczególności na skutek:
a. niewłaściwego podłączenia, zainstalowania bądź eksploatacji produktu, przez co należy rozumieć dokonanie tych czynności sprzecznie z instrukcją obsługi produktu;
b. oddziaływania jakiejkolwiek siły czy czynnika zewnętrznego, w tym także promieniowania jonizującego, pola magnetycznego, czynników chemicznych czy mechanicznych, zalanie urządzenia oraz działania siły przyrody;
c. używania produktu łącznie z innymi urządzeniami nieprzeznaczonymi do używania
z produktem lub urządzeniami innymi niż zalecana w instrukcji obsługi lub dokumentach technicznych;
d. wadliwego transportu, składowania, przechowywania, czyszczenia lub konserwacji produktu;
e. zwarcia/przepięcia/udarów w instalacji elektrycznej, do której produkt został podłączony;
f. pracy w temperaturze/wilgotności otoczenia znajdującej się poza zakresem podanym
w instrukcji obsługi produktu;
g. eksploatacji produktu w skrajnie niekorzystnych warunkach, np. dużego zapylenia, występowanie substancji chemicznie agresywnych itp.
Gwarancją nie są objęte części podlegające normalnemu zużyciu oraz części i materiały eksploatacyjne.
Aby reklamacja była zasadna i rozpatrzona, urządzenie musi zostać zwrócone.
Nie ma możliwości rozpatrzenia oraz rozliczenia reklamacji w żaden inny sposób.
Jeśli nie dysponujesz numerem rachunku bankowego do zwrotu środków, możesz wybrać przekaz pocztowy.
Tak. W tej sytuacji prosimy o podanie numeru zamówienia oraz wszelkich możliwych danych, mogących pomóc nam w identyfikacji zamówienia.
Aby nadać paczkę ze zwrotem, należy skontaktować się z nami w celu zamówienia kuriera po odbiór paczki lub zgłosić zwrot na stronie www.advoider.pl/zwrot-i-reklamacja/.
Po otrzymaniu zgłoszenia przez naszą stronę, skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby ustalić dokładny termin odbioru przesyłki.
Przesyłkę należy zapakować i zabezpieczyć tak, aby Advoider nie uległ uszkodzeniu.
Zamówienie kuriera i odbiór paczki jest bezpłatny.
W przypadku samodzielnego nadania przesyłki innym, dowolnym przewoźnikiem, koszty zwrotu pokrywa kupujący.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz tych nadanych do odbioru w paczkomacie.
Konto Klienta to strefa, w której na bieżąco, w każdej chwili będziesz mieć dostęp:
- do historii złożonych i zrealizowanych już zamówień;
- do statusów zamówień w trakcie realizacji;
- do swoich danych teleadresowych oraz do możliwości ich edycji.
Aby ustalić przyczynę problemu z zalogowaniem do swojego konta klienta, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numer telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres: sklep@advoider.pl.
Zarejestrowane przez Ciebie konto klienta możesz usunąć w każdej chwili. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres: [email protected]
Administratorem Twoich danych osobowych jest firma QDIQO Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Stanisława Wyspiańskiego 11, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000717330, NIP: 9731048687, REGON: 368895204.
Abyśmy mogli zrealizować zamówienie, niezbędne są poniższe dane:
- imię i nazwisko,
- dane kontaktowe (numer telefonu i adres e-mail),
- adres dostawy.