CENTRUM OBSŁUGI
KLIENTA

+48 68 410 99 76

Zamówienia
Czy muszę się rejestrować i zakładać konto aby dokonać zakupów?

Zakupu w naszym sklepie można dokonać bez rejestracji. Zachęcamy jednak do zarejestrowania się, aby mieć dostęp do historii zamówień.

Jak anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować do chwili, w której Twoja przesyłka nie została jeszcze wydana przewoźnikowi.
Aby to zrobić, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta, pod numerem telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres: sklep@advoider.pl.

Płatności
Czy można dokonać zakupu na raty?

Tak, nasz sklep umożliwia zakupy w trybie ratalnym za pośrednictwem PayU.
Aby wybrać płatność w ratach, należy złożyć zamówienie, wybierając płatność za pośrednictwem PayU, a następnie wybrać opcję zakupów ratalnych na etapie dokonywania zapłaty.

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie można opłacić na cztery sposoby: 

  • przelewem tradycyjnym za pośrednictwem PayU,
  • poprzez szybkie przelewy internetowe, realizowane za pomocą PayU,
  • w systemie ratalnym, za pośrednictwem PayU,
  • za pobraniem u kuriera lub w paczkomacie.
Czy można zapłacić kartą przy odbiorze przesyłki kurierskiej?

Przy odbiorze paczki u kuriera można zapłacić tylko gotówką.
Aby móc skorzystać z płatności kartą przy odbiorze przesyłki, należy wybrać usługę InPost “płatność przy odbiorze w paczkomacie”, upewniając się wcześniej, że wybrany paczkomat obsługuje płatności kartą.

Czy przy kolejnym lub większym zakupie - kilku urządzeń, otrzymam specjalny rabat?

W przypadku kolejnego zamówienia i chęci otrzymania rabatu na kolejne zakupy, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo na adres: [email protected]

Dokonałem wpłaty, ale nie została ona zaksięgowana przy zamówieniu. Co teraz?

Jeśli wystąpił problem z płatnością prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo na adres: sklep@advoider.pl.

Wysyłka i dostawa
Jakie są koszty dostawy?

Przesyłki na terenie Polski są zawsze darmowe. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych opłat za przesyłkę.

Jaki jest czas doręczenia Advoidera?

Przesyłka z Advoiderem zostanie wysłana maksymalnie do 10 dni roboczych.
Firmy przewozowe zastrzegają sobie możliwość doręczenia paczki do 48 godzin, ale z reguły zostaje doręczona w kolejnym dniu roboczym.

Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?

Tak, istnieje możliwość wysyłki za granicę, jednakże wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Koszty takiej przesyłki ustalane są indywidualnie. W celu ustalenia ceny takiej przesyłki, prosimy o zgłoszenie się do Centrum Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo na adres: sklep@advoider.pl.

Jakie są metody wysyłki?

Paczki wysyłane są za pomocą przesyłki kurierskiej firmy FedEx oraz InPost oraz paczkomatów InPost. Na terenie kraju nie pobieramy za nie żadnych opłat.

Czy mogę zamówić paczkę za pobraniem do paczkomatu?

Tak. Pamiętaj, że przesyłka do paczkomatu może być opłacona kartą przy odbiorze, tylko w przypadku, gdy wybrany paczkomat udostępnia taką usługę.
Jeśli wybrany paczkomat nie umożliwia zapłaty kartą przy odbiorze, istnieją jeszcze dwie możliwości: 

  • płatność przelewem (w otrzymanej od firmy InPost wiadomości mailowej znajduje się link do opłacenia zamówienia przelewem);
  • płatność gotówką w oddziale InPost (jeśli nie masz możliwości opłacenia paczki przelewem, a paczkomat nie oferuje zapłaty kartą). Paczka po 48 godzinach zostanie zwrócona do najbliższego oddziału InPost, gdzie będzie oczekiwała na odbiór jeszcze przez kolejne 3 dni. W tym czasie można opłacić jej odbiór już bezpośrednio w oddziale InPost.

Szczegółowa instrukcja dotycząca płatności za przesyłkę paczkomatową znajduje się pod poniższym linkiem:
https://inpost.pl/aktualnosci-jak-zaplace-za-paczkomatowa-przesylke-pobraniowa

 

W paczkomacie nie mogę zapłacić gotówką, co dalej?

Żaden z paczkomatów firmy InPost nie udostępnia metody płatności gotówką. W paczkomacie można zapłacić jedynie kartą płatniczą.
Jeśli wybrany paczkomat nie umożliwia zapłaty kartą przy odbiorze, istnieją jeszcze dwie możliwości: 

  • płatność przelewem (w otrzymanej od firmy InPost wiadomości mailowej znajduje się link do opłacenia zamówienia przelewem);
  • płatność gotówką w oddziale InPost ( jeśli nie masz możliwości opłacenia paczki przelewem, a paczkomat nie oferuje zapłaty kartą). Paczka po 48 godzinach zostanie zwrócona do najbliższego oddziału InPost, gdzie będzie oczekiwała na odbiór jeszcze przez kolejne 3 dni. W tym czasie można opłacić jej odbiór już bezpośrednio w oddziale InPost.
Paczka została przekierowana do innego paczkomatu bez mojej zgody, co teraz?

Paczka może zostać przekierowana do innego paczkomatu w przypadku, gdy ten wybrany przez Ciebie jest pełny, jednak wtedy firma InPost poinformuje o tym fakcie droga smsową. Można zrezygnować z przekierowania paczki, używając linku przesłanego w wiadomości sms, jednak spowoduje to opóźnienie w dostawie przesyłki.

Chcę zmienić paczkomat, czy jest to możliwe?

Niestety, jeżeli paczka została już nadana, nie ma możliwości przekierowania jej do innego paczkomatu odbiorczego. Paczka będzie oczekiwała na odbiór 48 godzin, a następnie jeszcze przez 3 dni robocze w najbliższym oddziale InPost.

Jak skontaktować się z InPost?

Z firmą InPost można skontaktować się za pośrednictwem infolinii pod numerami telefonów: 722 444 000 lub 746 600 000. Wszystkie informacje dotyczące innych możliwych opcji kontaktu, znajdują się na poniższej stronie: https://inpost.pl/kontakt.

Jak odebrać paczkę, jeśli nie dostałem kodu SMS do odbioru paczki w paczkomacie InPost?

Firma InPost, po umieszczeniu paczki w paczkomacie, wysyła powiadomienie z kodem do odbioru przesyłki, zarówno SMS-em jak i drogą mailową. W przypadku braku powiadomienia SMS, prosimy o sprawdzenie skrzynki mailowej.
Jeśli żadna z wiadomości nie dotarła, prosimy o zapoznanie się z instrukcją postępowania z firmy InPost pod poniższym linkiem:
https://inpost.pl/aktualnosci-co-zrobic-jesli-paczka-czeka-juz-w-paczkomacie-ale-nie-dotarl-kod-odbioru

Czy, jeśli nie odbiorę przesyłki pobraniowej, zostanę obciążony dodatkowymi kosztami?

Nie. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny nie możesz odebrać paczki, wróci ona do nas, a zamówienie zostanie anulowane.

Podałem niepoprawne dane dostawy, błędny numer telefonu lub adres e-mail. Co zrobić?

Jeśli w trakcie składania zamówienia podano błędne dane, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numer telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres: [email protected]

Kurier nie doręczył mojej paczki, wraca do waszej firmy. Co teraz?

Jeśli paczka z Advoiderem z jakiegokolwiek powodu wróci do siedziby naszej firmy, wówczas, zamówienie zostaje anulowane, a my zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki, jeśli zamówienie zostało opłacone przed wysyłką.

Paczka przyszła uszkodzona, co mam zrobić?

Jeśli paczka w transporcie uległa uszkodzeniu, prosimy o spisanie protokołu od razu przy odbiorze paczki u kuriera lub zgłoszenie zastrzeżeń do paczki w paczkomacie bezpośrednio po jej wyjęciu na ekranie obsługującym odbiór przesyłki.
Po zgłoszeniu zastrzeżeń dotyczących paczki, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numer telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres: [email protected]

Zwroty i reklamacje
Advoider nie działa, co mam zrobić?

W razie jakichkolwiek problemów z funkcjonowaniem Advoidera, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numer telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość z opisem problemu na adres: sklep@advoider.pl w celu sprawdzenia przyczyny i otrzymania wsparcia technicznego. Możesz również wysłać zgłoszenie bezpośrednio z aplikacji Advoider. Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia aplikacji i wybierz opcję Formularz kontaktowy.

Jaki jest czas na zwrot towaru i jak dokonać zwrotu?

Jeśli z jakiegokolwiek powodu chcesz zrezygnować z zakupu Advoidera, masz na to 14 dni od dnia otrzymania paczki.
Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz, który został dołączony do paczki i skontaktować się z nami w celu zamówienia kuriera po odbiór paczki lub zgłosić zwrot na stronie www.advoider.pl/zwrot-i-reklamacja/. Po otrzymaniu zgłoszenia przez naszą stronę, skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby ustalić dokładny termin odbioru przesyłki.
Zamówienie kuriera i odbiór paczki jest bezpłatny.
W przypadku samodzielnego nadania przesyłki innym, dowolnym przewoźnikiem, koszty zwrotu pokrywa kupujący.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz tych nadanych do odbioru w paczkomacie.  Najpóźniej do 14 dni od dnia otrzymania paczki, zwrócimy pieniądze na wskazany rachunek bankowy.

Jak szybko otrzymam pieniądze za zwrot?

Pieniądze za zwrot przesyłki z Advoiderem zostaną zwrócone najpóźniej do 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki, na wskazany rachunek bankowy. 

Czy zwrot jest darmowy?

Tak. Oferujemy usługę zamówienia kuriera FedEx, który na nasz koszt odbierze przesyłkę ze zwrotem i dostarczy ją do siedziby naszej firmy.
Jeśli chcesz nadać przesyłkę samodzielnie u innego przewoźnika, koszty przesyłki nie zostaną pokryte przez naszą firmę.

Nadałem paczkę ze zwrotem, ale wróciła do mnie. Nie została odebrana przez waszą firmę. Dlaczego?

Jeśli przesyłka została zwrócona, upewnij się, że nie nadano przesyłki za pobraniem.
Nasza firma nie odbiera przesyłek do opłacenia przy odbiorze.
Paczkę ze zwrotem należy nadać bez pobrania. Pieniądze za zwracany produkt są przelewane na rachunek bankowy do 14 dni od dnia otrzymania Advoidera.
Nie odbieramy także paczek z paczkomatów.

Ile wynosi gwarancja?

Urządzenie objęte jest 24 miesięczną gwarancją.
Wyjątek stanowią akcesoria. Udzielamy:

  • 12 miesięcznej gwarancji na zasilacz,
  • 6 miesięcznej gwarancji na blastery.
Czy będę na bieżąco informowany o procesie reklamacji?

Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia reklamacyjnego lub reklamowanego produktu, otrzymasz potwierdzenie wpłynięcia wniosku.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z Advoiderem oraz prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacyjnym, w sytuacji, w której będą wymagane dodatkowe działania lub informacje, będziemy się z Tobą kontaktować.
Po rozpatrzeniu reklamacji, otrzymasz informację o jej zakończeniu.

Jak szybko rozpatrywana jest reklamacja lub zwrot towaru?

Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane w możliwie krótkim terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z Advoiderem oraz prawidłowo wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Informacje o statusie zgłoszenia możesz uzyskać w każdej chwili. Dokładamy wszelkich starań, aby reklamowane urządzenie wróciło do Ciebie jak najszybciej.

 

W przypadku zwrotu towaru, od momentu otrzymania przesyłki, najpóźniej do 14 dni roboczych, pieniądze zostaną zwrócone na wskazany rachunek bankowy.

Jakie uszkodzenia nie podlegają reklamacji?

Gwarancją nie są objęte wady fizyczne powstałe z innych przyczyn, w szczególności na skutek:

a. niewłaściwego podłączenia, zainstalowania bądź eksploatacji produktu, przez co należy rozumieć dokonanie tych czynności sprzecznie z instrukcją obsługi produktu;

b. oddziaływania jakiejkolwiek siły czy czynnika zewnętrznego, w tym także promieniowania jonizującego, pola magnetycznego, czynników chemicznych czy mechanicznych, zalanie urządzenia oraz działania siły przyrody;

c. używania produktu łącznie z innymi urządzeniami nieprzeznaczonymi do używania
z produktem lub urządzeniami innymi niż zalecana w instrukcji obsługi lub dokumentach technicznych;

d. wadliwego transportu, składowania, przechowywania, czyszczenia lub konserwacji produktu;

e. zwarcia/przepięcia/udarów w instalacji elektrycznej, do której produkt został podłączony;

f. pracy w temperaturze/wilgotności otoczenia znajdującej się poza zakresem podanym
w instrukcji obsługi produktu;

g. eksploatacji produktu w skrajnie niekorzystnych warunkach, np. dużego zapylenia, występowanie substancji chemicznie agresywnych itp.

Gwarancją nie są objęte części podlegające normalnemu zużyciu oraz części i materiały eksploatacyjne.

Czy muszę odesłać towar? Czy istnieje inna forma rozliczenia reklamacji, np. rekompensata za uszkodzenie?

Aby reklamacja była zasadna i rozpatrzona, urządzenie musi zostać zwrócone.
Nie ma możliwości rozpatrzenia oraz rozliczenia reklamacji w żaden inny sposób.

Co w przypadku, gdy nie mam lub nie chcę podawać numeru konta bankowego do zwrotu?

Jeśli nie dysponujesz numerem rachunku bankowego do zwrotu środków, możesz wybrać przekaz pocztowy.

Zgubiłem fakturę, czy mogę odesłać towar mimo to?

Tak. W tej sytuacji prosimy o podanie numeru zamówienia oraz wszelkich możliwych danych, mogących pomóc nam w identyfikacji zamówienia.

Jak nadać paczkę ze zwrotem?

Aby nadać paczkę ze zwrotem, należy skontaktować się z nami w celu zamówienia kuriera po odbiór paczki lub zgłosić zwrot na stronie www.advoider.pl/zwrot-i-reklamacja/.
Po otrzymaniu zgłoszenia przez naszą stronę, skontaktujemy się z Tobą mailowo, aby ustalić dokładny termin odbioru przesyłki.
Przesyłkę należy zapakować i zabezpieczyć tak, aby Advoider nie uległ uszkodzeniu.
Zamówienie kuriera i odbiór paczki jest bezpłatny.
W przypadku samodzielnego nadania przesyłki innym, dowolnym przewoźnikiem, koszty zwrotu pokrywa kupujący.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz tych nadanych do odbioru w paczkomacie.

Konto i klienta
Co to jest konto klienta i do czego służy?

Konto Klienta to strefa, w której na bieżąco, w każdej chwili będziesz mieć dostęp:

- do historii złożonych i zrealizowanych już zamówień;
- do statusów zamówień w trakcie realizacji;
- do swoich danych teleadresowych oraz do możliwości ich edycji.

Mam problemy z logowaniem do mojego konta, co mam zrobić?

Aby ustalić przyczynę problemu z zalogowaniem do swojego konta klienta, skontaktuj się z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numer telefonu: 68 410 99 76 lub mailowo, wysyłając wiadomość na adres: sklep@advoider.pl.

Czy mogę usunąć swoje konto?

Zarejestrowane przez Ciebie konto klienta możesz usunąć w każdej chwili. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na adres: [email protected]

Kto jest administratorem moich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych jest firma QDIQO Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Stanisława Wyspiańskiego 11, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Zielonej Górze Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000717330, NIP: 9731048687, REGON: 368895204.

Czy muszę podawać pełne dane do złożenia zamówienia?

Abyśmy mogli zrealizować zamówienie, niezbędne są poniższe dane:

- imię i nazwisko,
- dane kontaktowe (numer telefonu i adres e-mail),
- adres dostawy.