CENTRUM OBSŁUGI
KLIENTA

+48 68 410 99 76

Urządzenie
Do czego służy urządzenie Advoider?

Advoider to Twój osobisty asystent telewizyjny.
Dzięki urządzeniu, nie musisz już ręcznie przełączać niechcianych treści telewizyjnych - Advoider zrobi to za Ciebie.
Możesz zdecydować czy chcesz oglądać program czy reklamy.

W czasie trwania niechcianych treści, Advoider może automatycznie wyciszyć dźwięk, przełączyć na inny kanał lub wyłączyć dekoder.
To Ty decydujesz co Advoider może dla Ciebie zrobić.

Urządzenie, po zakończeniu bloku reklamowego samo powróci na oglądany przez Ciebie kanał, włączy dekoder lub przywróci dźwięk do odpowiedniego poziomu.
Dzięki aplikacji mobilnej lub za pomocą pilota od dekodera, możesz samodzielnie wybrać kanały, na które Advoider będzie przełączał niechciane treści.

Jakie są funkcje urządzenia Advoider?

Podstawowe funkcje Advoidera to:

- wyciszanie dźwięku podczas reklam lub programów,
- automatyczne przełączanie na kanały bez reklam, lub tylko na te, na których lecą reklamy wg Twoich preferencji (ulubione kanały, wybrane kategorie kanałów),
- obserwowanie kanału i automatyczny powrót na niego po zakończeniu bloku reklamowego lub innej treści,
- wyłączanie dekodera na czas reklam lub programów,
- kontrola rodzicielska - możliwość ustawienia listy tylko z kanałami dziecięcymi i omijanie reklam.

Na czym polega ustawienie kontroli rodzicielskiej za pomocą urządzenia Advoider?

Dzięki kontroli rodzicielskiej, Advoider może poruszać się tylko w obrębie kanałów dozwolonych dla dzieci.
To Ty decydujesz co ma się dziać w trakcie reklam lub innych treści - urządzenie może wyłączyć dekoder telewizyjny, wyciszyć dźwięk lub przełączyć na inny kanał z kategorii dziecięcej.

Czy urządzenie jest wodoodporne?

Nie. Urządzenie Advoider nie jest wodoodporne i nie należy narażać urządzenia na kontakt z wodą i wilgocią.

Czy urządzenie jest dekoderem telewizyjnym?

Nie. Advoider nie jest dekoderem telewizyjnym.
Jest to niezależne urządzenie i nie pełni funkcji dekodera.

Czy do korzystania z urządzenia niezbędne jest połączenie z internetem?

Tak. Aby korzystać z funkcjonalności urządzenia, musi być ono podłączone do domowej sieci wi-fi.

Co jeśli nie mam w domu wi-fi?

Połączenie z siecią domową wi-fi jest niezbędne do konfiguracji i korzystania z urządzenia. W przypadku braku możliwości połączenia Advoidera z wi-fi, nie będzie można z niego skorzystać.

Czy mogę używać pilota z aplikacji także do obsługi mojego dekodera?

Tak, ale w ograniczeniu. Za pomocą pilota w aplikacji Advoider, możesz zarządzać pracą naszego urządzenia a co za tym idzie - przełączać kanały, wyciszać dźwięk oraz obserwować wybrany przez siebie kanał (funkcja ta wyznacza kanał, dla którego Advoider ma wykonać wybrane przez Ciebie, automatyczne czynności - wyciszyć, przełączyć, wyłączyć dekoder a następnie powrócić na kanał, włączyć dźwięk lub dekoder).

Czy można obsługiwać urządzenie Advoider pilotem od telewizora?

Nie. Urządzenie Advoider może być obsługiwane dedykowaną aplikacją mobilną lub pilotem od dekodera telewizyjnego. To Ty decydujesz, w jaki sposób wolisz zarządzać Advoiderem.

Czy jedno urządzenie można obsługiwać z kilku telefonów?

Tak. Advoider może być sterowany z kilku urządzeń mobilnych i korzystać z niego może kilku użytkowników.

Co powinno zawierać opakowanie z zakupionym Advoiderem?

W opakowaniu znajdują się:

- urządzenie Advoider,
- zasilacz,
- dwa blastery (kabel IR nadawczy i odbiorczy),
- cztery odbojniki silikonowe,
- kod QR do pobrania aplikacji Advoider z GooglePlay i AppStore,
- karta gwarancyjna,
- faktura imienna,
- formularz zwrotu towaru oraz formularz reklamacyjny,
- skrócona instrukcja obsługi.

Jak skorzystać z kodu QR do pobrania aplikacji?

Użyj skanera QR w swoim telefonie. Jeśli nie masz aplikacji skanującej QR kody, wyszukaj w swoim sklepie bezpośrednio aplikację Advoider.

Czy możliwe jest korzystanie z jednego urządzenia do odbiorników w różnych pomieszczeniach?

Urządzenie Advoider współpracuje tylko z jednym dekoderem w jednym pomieszczeniu. Do obsługi dekoderów w innym pomieszczeniu konieczny jest zakup kolejnego urządzenia.

W jaki sposób aktywować urządzenie z którego chcemy korzystać?

Aby aktywować Advoidera, należy w aplikacji wejść w zakładkę listy urządzeń - możesz to zrobić, klikając w drugą od lewej strony ikonę, na dolnym pasku aplikacji.
Tam dokonać wyboru urządzenia, z którego w danym momencie chcemy skorzystać, klikając w przycisk "wybierz", następnie należy aktywować urządzenie klikając w przycisk "włącz".

Czy mogę w każdej chwili zmienić nazwę urządzenia na inną?

Tak, aby zmienić nazwę urządzenia na inną, należy wejść w ekran szczegółów urządzenia i dokonać zmiany we wskazanym polu. Nie ma konieczności zatwierdzania zmiany, gdyż proces ten jest automatyczny.

Czy mogę w każdej chwili zmienić ikonę urządzenia na inną?

Aby zmienić ikonę urządzenia na inną, należy wejść w ekran szczegółów urządzenia i kliknąć w ikonkę obok nazwy urządzenia. Po pojawieniu się listy dostępnych znaków dokonujemy wyboru. Ikona zostanie zapisana automatycznie.

Dlaczego urządzenie nie działa?

Urządzenie może nie działać, ponieważ:
- zostało wyłączone z prądu,
- wystąpił brak połączenia z siecią WiFi, do której podłączony jest Advoider,
- wystąpiła awaria, której nie ma powyżej - prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta.

Co oznacza brak połączenia z urządzeniem na ekranie edycji urządzenia?

Komunikat "brak połączenia z urządzeniem" wystąpi wówczas, gdy urządzenie i aplikacja pozostają w dwóch różnych sieciach (np. Advoider wi-fi, telefon - transfer danych).

Ile profili użytkownika mogę dodac maksymalnie do swojego urządzenia?

Nie ma ograniczonej liczby profili użytkowników do obsługi urządzenia Advoider. Możesz ustawić wiele profili w zależności od swoich preferencji (wiele list kanałów, różne ustawienia advoidera, kontrola rodzicielska).

Czy opcja "aktualizuj" na ekranie edycji urządzenia dotyczy aplikacji czy urządzenia?

Opcja "aktualizuj" dotyczy tylko urządzenia. Sama aplikacja aktualizowana jest przez Google Play lub App Store. W momencie, gdy jest dostępna aktualizacja aplikacji, system o tym poinformuje, lub w zależności od Twoich ustawień, zaktualizuje aplikację automatycznie.

Czy jest konieczna aktualizacja oprogramowania?

W celu prawidłowego działania urządzenia, prosimy o aktualizowanie Advoidera na bieżąco.
Dzięki temu masz pewność, że Twój Advoider ma zawsze aktualne oprogramowanie i najnowsze funkcje.

Co zawiera zakładka "Platforma" na ekranie edycji urządzenia?

W zakładce "Platforma" na ekranie edycji urządzenia możemy sprawdzić, która z dostępnych platform telewizyjnych skonfigurowana jest aktualnie z Advoiderem.

Co zawiera zakładka "Dekoder" na ekranie edycji urządzenia?

W zakładce "Dekoder", na ekranie edycji urządzenia, znajduje się informacja o dekoderze skonfigurowanym z Advoiderem.

Co oznacza "Sieć Wi-Fi na ekranie edycji urządzenia?

W zakładce "Sieć Wi-Fi" na ekranie edycji urządzenia znajduje się nazwa sieci domowej, w której pracują urządzenie i aplikacja.

W jaki sposób można kupić urządzenie Advoider?

Urządzenie Advoider można kupić w sklepie internetowym www.advoider.pl

Czy istnieje możliwość kupienia urządzenia Advoider w sklepie stacjonarnym?

W chwili obecnej, urządzenie Advoider dostępne jest tylko w sprzedaży internetowej, za pośrednictwem naszego sklepu: www.advoider.pl

Jak prawidłowo używać urządzenie Advoider?

Aby prawidłowo używać urządzenie:

1. Należy chronić urządzenie Advoider przed deszczem i zawilgoceniem.
2. Nie należy umieszczać urządzenia blisko miejsc nasłonecznionych, obok grzejników oraz urządzeń emitujących silne pole elektromagnetyczne.
3. Nie należy używać urządzenia Advoider w skrajnie niekorzystnych warunkach np. dużego zapylenia, występowania substancji chemicznie agresywnych, itp.
4. Nie zaleca się używania urządzenia Advoider podczas burzy. W sytuacji takiej zaleca się wyłączenie urządzeń z sieci, ponieważ istnieje ryzyko przepięcia lub porażenia prądem.
5. Nie wolno czyścić urządzeń wodą, płynami i aerozolami.
6. Napięcie zasilania dedykowanego zasilacza sieciowego powinno wynosić 230V AC, 50-60Hz.
7. Nie należy przeciążać gniazdek i przewodów zasilających, ponieważ może to spowodować pożar lub porażenie prądem.

 

Czy urządzenie jest już wstępnie ustawione czy muszę sam konfigurować je od podstaw?

Podczas pierwszej instalacji, konieczna jest konfiguracja urządzenia Advoider za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej.
Należy połączyć urządzenie z aplikacją oraz z domową siecią Wi-Fi przez co aplikacja Cię przeprowadzi.
Po przejściu konfiguracji, w aplikacji będzie dostępny tzw "profil domyślny", gdzie znajdą się podstawowe ustawienia automatycznych czynności, jakie ma wykonywać dla Ciebie Advoider. Aby jak najlepiej dopasować Advoidera do swoich potrzeb, zalecamy dokonanie personalizacji ustawień.

Czym jest pilot w aplikacji Advoider?

Dzięki pilotowi w aplikacji Advoider, możesz w szybki i prosty sposób zarządzać pracą urządzenia oraz przełączać się po jego podstawowych funkcjach. Na ekranie pilota możesz:
- włączyć/wyłączyć urządzenie;
- przełączać się pomiędzy profilami użytkowników;
- przełączać kanały w ramach wybranej akcji manualnej;
- obserwować kanał;
- przełączać kanały tak, jak zwykłym pilotem (+/- lub z klawiatury numerycznej);
- regulować głośność.
Dodatkowo na ekranie widzisz informację o aktualnie oglądanym oraz aktualnie obserwowanym kanale.

Program TV
Jak wyświetlić opis programu w aplikacji Advoider?

Aby wyświetlić opis programu, kliknij w jego tytuł na liście programów danej stacji telewizyjnej.
Na listę wszystkich emisji danej stacji wejdziesz przez wybranie jej na liście kanałów.

Jakie informacje znajdują się w Programie TV?

W programie TV znajduje się program telewizyjny dla dostępnych kanałów, na poszczególne dni.
Znajdują się w nim opisy danej emisji, czas trwania, numer odcinka lub sezonu, jeśli takowy jest, kategoria programu oraz wykaz kolejnych emisji programu wraz z powtórkami.

Na ile dni do przodu wyświetlany jest program TV?

Program telewizyjny dostępny jest na 5 następnych dni.

Na ile dni wstecz wyświetlany jest program TV?

Program telewizyjny jest wyświetlany na 2 dni wstecz.

Czym jest funkcja "polecane" w programie TV?

"Polecane" to lista programów i filmów na dany dzień, wybranych i rekomendowanych przez nas do obejrzenia.

Co oznaczają ikony w górnym prawym rogu na ekranie Programu TV?

Ikony w prawym górnym rogu ekranu, oznaczają kolejno od lewej:
- ikona zmiany profilu użytkownika,
- ikona wyszukiwania na liście kanałów,
- ikona ustawień listy kanałów.

Do czego służy przycisk "ulubione" znajdująca się w Programie TV?

Przycisk ten, znajdujący się w Programie TV, służy do dodania kanału do listy swoich ulubionych stacji.

Do czego służy przycisk "przełącz", znajdująca się w Programie TV?

Przycisk "przełącz" w znajdujący się w Programie TV, służy przełączeniu na dany kanał tak, jakbyśmy robili to zwykłym pilotem.

Do czego służy przycisk "obserwuj", znajdująca się w Programie TV?

Przycisk "obserwuj" to obserwowanie kanału przez Advoidera. W momencie rozpoczęcia niechcianej przez nas treści, urządzenie automatycznie wykona ustawioną akcję, np. przełączy na inny kanał lub wyciszy dźwięk. Po zakończeniu treści, Advoider automatycznie powróci na obserwowany kanał.

Dlaczego nie widzę wszystkich kanałów na liście Programu TV?

Brak widocznych wszystkich kanałów spowodowany jest ustawionym przez użytkownika filtrowaniem kanałów. Wyświetlają się wówczas tylko te, określone wedle preferencji, np. tylko ulubione kanały.

Funkcje Advoidera nie działają na każdym kanale. Dlaczego?

Jeśli funkcjonalność, którą oferuje Advoider nie jest dostępna na danym kanale, upewnij się, czy jest to kanał monitorowany (kanały monitorowane są oznaczone ikoną "oka" na liście kanałów).
W przypadkach, które dotyczą kanałów monitorowanych przez Advoidera, zgłoś awarię drogą mailową na adres: [email protected] lub skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 68 410 99 76 (koszt według taryfy operatora).

Pomoc
Czy mogę zgłosić ewentualne sugestie związane z aplikacją Advoider?

Jeśli masz jakiekolwiek sugestie dotyczące działania naszego urządzenia, bądź pomysły na nowe funkcjonalności, możesz nam je zgłosić za pomocą aplikacji Advoider.

Aby to zrobić, przedź z głównego Menu do zakładki "Ustawienia" i wybierz "Formularz kontaktowy". Następnie wprowadź swoje uwagi i prześlij do nas.

Innym sposobem kontaktu jest skorzystanie z formularza dostępnego na stronie www.advoider.pl, zgłoszenie problemu telefonicznie pod numerem: 68 410 99 76 (koszt według taryfy operatora), wysłanie wiadomości mailowej na adres: [email protected] bądź wiadomości prywatnej na naszym profilu na Facebooku.

W jaki sposób zgłosić awarię urządzenia?

eśli masz jakiekolwiek problemy z działaniem urządzenia, zgłoś je do nas jak najszybciej.
Aby zgłosić awarię, przedź z głównego Menu do zakładki "Ustawienia" i wybierz "Formularz kontaktowy". Następnie wprowadź swoje uwagi oraz informacje na temat usterki i prześlij do nas.

Innym sposobem kontaktu jest skorzystanie z formularza dostępnego na stronie www.advoider.pl, zgłoszenie problemu telefonicznie pod numerem: 68 410 99 76 (koszt według taryfy operatora), wysłanie wiadomości mailowej na adres: [email protected] bądź wiadomości prywatnej na naszym profilu na Facebooku.

Jaki jest maksymalny czas rozpatrzenia zgłoszenia awarii?

Na każde zgłoszenie reagujemy najszybciej jak to jest możliwe.

Skontaktujemy się z Tobą maksymalnie do 48 godzin (w dni robocze), a czas rozwiązania problemu jest zależny od jego rodzaju.

O procesie przebiegu lub o rozpatrzeniu zgłoszenia będziemy informować Cię na bieżąco.

Czy zostanę powiadomiony o przebiegu mojego zgłoszenia?

Tak. Po zgłoszeniu do nas problemu, zostaniesz powiadomiony o jego przebiegu drogą mailową lub telefoniczną.

Dlaczego nie mogę dodać załącznika w formularzu kontaktowym?

Jeśli dodanie załącznika jest niemożliwe, należy upewnić się, że aplikacja otrzymała zgodę na dostęp do galerii zdjęć w posiadanym urządzeniu.

Aby to zrobić, przejdź do ustawień na swoim telefonie lub tablecie, a następnie do ustawień aplikacji Advoider i sprawdź czy dostęp do zdjęć lub dokumentów jest włączony.

Brak możliwości dodania załącznika, spowodowana może być także nieodpowiednim rozmiarem pliku lub jego formatem. Załącznik musi mieć format: JPG, PNG, GIF lub JPEG

Czy można naprawić urządzenie wzywając serwisanta do domu?

Nie mamy możliwości stwierdzenia i usunięcia usterki urządzenia poprzez wysłanie naszego serwisu do domu klienta. Abyśmy mogli naprawić urządzenie lub je zdiagnozować niezbędne jest przesłanie go do naszego serwisu.

W sytuacji, w której podejrzewasz awarię Advoidera, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 68 410 99 76 ( koszt według taryfy operatora) lub zgłoś awarię drogą mailową na adres: [email protected]

Jak zgłosić urządzenie na gwarancję?

Wypełnij formularz dostępny na stronie www.advoider.pl/zwrot-i-reklamacja/ lub jego papierową wersję, która zostala do Ciebie dostarczona wraz z urządzeniem.

Jak mogę wysłać urządzenie do serwisu?

Możesz skorzystać z darmowej usługi door-to-door - wystarczy, że w formularzu online wskażesz, że mamy zamówić bezpłatnego kuriera dla Ciebie lub skontaktujesz się bezpośrednio z Centrum Obsługi Klienta. Skontaktujemy się z Tobą celem umówienia terminu odbioru.
Możesz też samodzielnie nadać paczkę na adres:
QDIQO Sp. z o.o.
ul. Wyspiańskiego 11
65-036 Zielona Góra

Chcę zwrócić urządzenie, jak to zrobić?

Aby dokonać zwrotu, należy wypełnić formularz, który został dołączony do paczki i skontaktować się z nami w celu zamówienia kuriera po odbiór paczki lub zgłosić zwrot na stronie www.advoider.pl/zwrot-i-reklamacja/.
Po otrzymaniu zgłoszenia, skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić dokładny termin odbioru przesyłki.
Zamówienie kuriera i odbiór paczki jest bezpłatny.
W przypadku samodzielnego nadania przesyłki innym, dowolnym przewoźnikiem, koszty zwrotu pokrywa kupujący.
Nie odbieramy przesyłek pobraniowych oraz tych nadanych do odbioru w paczkomacie.

Jak przygotować paczkę ze zwrotem?

Przesyłkę należy zapakować i zabezpieczyć tak, aby Advoider nie uległ uszkodzeniu. Jeśli korzystasz z papierowego formularza zwrotu, dołącz go do przesyłki. Pamiętaj również o dowodzie zakupu. Upewnij się, że przekazujesz urządzenie wraz ze wszystkim otrzymanymi akcesoriami. W przypadku braków, skontaktuj się z nami. Urządzenie powinno być w opakowaniu fabrycznym.

Konfiguracja
Czy pierwsze podłączenie urządzenia może zostać wykonane przez użytkownika samodzielnie czy jest konieczna usługa serwisanta?

Advoider nie wymaga specjalistycznej instalacji więc wizyta serwisanta nie jest konieczna.
Proces konfiguracji urządzenia nie jest skomplikowany i można przeprowadzić go samodzielnie. Komunikaty informujące o kolejnych krokach konfiguracji napisane są w sposób przystępny i jasny dla użytkownika. Ponadto do każdego urządzenia dołączona jest instrukcja obsługi.

Podczas pierwszej instalacji, konieczna jest konfiguracja urządzenia Advoider za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej.
Należy połączyć urządzenie z aplikacją oraz z domową siecią Wi-Fi przez co aplikacja Cię przeprowadzi.
Po przejściu konfiguracji, w aplikacji będzie dostępny tzw "profil domyślny", gdzie znajdą się podstawowe ustawienia automatycznych czynności, jakie ma wykonywać dla Ciebie Advoider.
Aby jak najlepiej dopasować Advoidera do swoich potrzeb, zalecamy dokonanie personalizacji ustawień.

W razie jakichkolwiek problemów z konfiguracją zawsze możesz liczyć na naszą pomoc 🙂
Możesz się z nami skontaktować drogą mailową pod adresem: [email protected] lub pod numerem telefonu 68 410 99 76 (koszt według taryfy operatora).

Czym jest proces konfiguracji urządzenia?

Konfiguracja urządzenia, to w tym przypadku nic innego, jak połączenie Advoidera z aplikacją oraz z domową siecią Wi-Fi. Konfigurację przechodzimy w prostych krokach, zgodnie z opisem w aplikacji.

Jak wygląda proces konfiguracji nowego urządzenia?

Proces konfiguracji nowego urządzenia przebiega w kilku prostych krokach.
Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranach aplikacji:

- połącz swój telefon komórkowy z domową siecią WiFi;

- w aplikacji Advoider wybierz przycisk “Konfiguracja nowego urządzenia”;

- kliknij w "Ustawienia sieci", zostaniesz przeniesiony do ustawień telefonu, w szczegółach dotyczących połączenia WiFi wybierz urządzenie, które chcesz skonfigurować i połącz się z nim, (poznasz je po numerze seryjnym). Wróć do aplikacji;

- następnie, z listy dostępnych sieci wybierz swoją sieć domową WiFi i wprowadź do niej hasło aby połączyć z nią urządzenie;

- dokonaj wyboru platformy telewizyjnej z której korzystasz;

- wybierz dekoder z którego korzystasz;

- wybierz położenie urządzenia względem dekodera (Przy wyborze ułożenia niestandardowego (urządzenie ukryte) konieczne jest zastosowanie blasterów. Blastery należy umieścić w widocznym miejscu umożliwiającym nadawanie i odbieranie sygnału.);

- wybierz jeden z dostępnych znaków graficznych określających urządzenie Advoider oraz wpisz jego nazwę w odpowiednie miejsce, a następnie zatwierdź wszystko klikając przycisk “Przejdź do podsumowania”.
W podsumowaniu masz możliwość sprawdzenia, czy wszystkie pola zostały poprawnie wypełnione. Ostatecznie zakończ proces konfiguracji zatwierdzając wszystko przyciskiem “Zapisz i zakończ”.

Jakie są możliwości ustawienia urządzenia?

Sposoby na ustawienie urządzenia są dwa:
1. Bezpośrednio przed dekoderem.
2. Advoider schowany - do tego ustawienia należy użyć blasterów.
Należy pamiętać o prawidłowym ustawieniu Advoidera, w celu zapewnienia jego optymalnego działania.

Jak mam ustalić typ i model mojego dekodera?

Zazwyczaj taka informacja umieszczona jest na naklejce na spodzie dekodera lub na jego opakowaniu.
W przypadku gdy naklejka jest starta, lub nieczytelna, możesz wyszukać nazwę i model w menu dekodera w zakładce dotyczącej szczegółów urządzenia.
Dane te możesz także znaleźć na swoim koncie internetowym u danego operatora Twojej telewizji satelitarnej lub skontaktować się z jego pomocą techniczną.

Czy konieczne jest połączenie urządzenia z aplikacją?

Aby korzystać z Advoidera konieczne jest połączenie go z aplikacją obsługującą urządzenie. Za pomocą aplikacji konfigurujemy urządzenie jak również określamy jego ustawienia.

Czy jest konieczne połączenie urządzenia i aplikacji w jednej sieci?

Tak, w celu prawidłowego działania, urządzenie jak i aplikacja muszą znajdować się w tej samej sieci Wi-Fi.

Czy podczas konfiguracji urządzenia istnieje możiwość cofnięcia się do poprzedniego kroku?

Podczas konfiguracji Advoidera, w każdej chwili możesz cofnąć się do poprzedniego kroku.
Służy do tego przycisk "Powrót", znajdujący się na dole ekranu konfiguracji.

Czy jest możliwa zmiana konfiguracji urządzenia w każdej chwili?

Tak. W każdej chwili można dokonać zmian konfiguracji oraz innych ustawień wchodząc na ekran listy urządzeń (druga od lewej ikona, na dolnym pasku aplikacji) i klikająć w wybranego Advoidera.
Na ekranie szczegółów urządzenia możesz min. zmienić platformę telewizyjną, wybrać inny dekoder, zmienić ułożenie Advoidera czy dodać lub aktywować inny profil użytkownika.

Do czego służy przycisk "Odśwież listę" w konfiguracji urządzenia?

Przycisk "odśwież listę" służy do uaktualniania listy z dostępnymi urządzeniami.

Czy można nadać urządzeniu dowolną nazwę?

Tak, użytkownik podczas pierwszej konfiguracji urządzenia ma możliwość nadania nazwy Advoidera według własnych preferencji.

Co się stanie jeśli podczas konfiguracji użytkownik zaznaczy nieodpowiednią platformę telewizyjną?

Jeśli podczas konfiguracji użytkownik błędnie uzupełni dane (platforma telewizyjna, dekoder, ułożenie urządzenia, ikona, nazwa urządzenia), zawsze może wrócić do poprzedniego ekranu i dokonać odpowiedniego wyboru. Wszystkie dane widoczne są na ostatnim etapie konfiguracji w podsumowaniu.

Pilot
Do czego służy pilot w aplikacji obsługującej urządzenie?

Pilot w aplikacji Advoider służy do obsługi naszego urządzenia.

Za pomocą pilota możesz także samodzielnie sterować swoim dekoderem.
Dzięki funkcji pilota w naszej aplikacji możesz:
- przełączać kanały,
- wyciszać dźwięk,
- obserwować wybrany przez siebie kanał (funkcja ta wyznacza kanał, dla którego Advoider ma wykonać wybrane przez Ciebie, automatyczne czynności - wyciszyć, przełączyć, wyłączyć dekoder a następnie powrócić na kanał, włączyć dźwięk lub dekoder).

Jakie funkcje zawiera Pilot w aplikacji obsługującej urządzenie?

Pilot w aplikacji obsługującej urządzenie zawiera funkcje:
- funkcja głośniej/ciszej,
- funkcja przełączania kanałów w ramach akcji manualnej (ustawiona zgodnie z preferencjami użytkownika w profilu),
- funkcja przełączania kolejnego/poprzedniego programu,
- funkcja włączenia obserwowania oglądanego kanału.

Do czego służą przyciski na górze ekranu pilota aplikacji obsługującej urządzenie?

Przyciski w górnej części ekranu pilota to kolejno:

- przycisk włącz/wyłącz funkcję obserwowania kanału w Advoiderze,
- przycisk klawiatury numerycznej,
- przycisk przełączania profili użytkownika.

Jak włączyć funkcję obserwowania kanału za pomocą Pilota?

W celu obserwowania kanału, użyj ikony włącz/wyłącz umieszczonej w górnym, lewym rogu ekranu.

W zależności od tego, czy śledzenie kanału jest obecnie włączone czy wyłączone,
ikona powinna mieć odpowiedni kolor:
- jeśli jest włączone - zielony,
- jeśli jest wyłączone - czerwony.

Do czego służy opcja klawiatury numerycznej w Pilocie aplikacji obsługującej urządzenie?

Klawiatura numeryczna służy do wybierania konkretnego kanału z listy platformy telewizyjnej.

Do czego służy przycisk głośniej/ciszej w pilocie aplikacji urządzenia?

Przycisk głośniej/ciszej w pilocie aplikacji służy do ręcznej zmiany głośności podczas oglądania.

Do czego służą przyciski akcji manualnej w pilocie aplikacji obsługującej urządzenie?

Przyciski akcji manualnej służą do ręcznego przełączania kanałów w obrębie ustawionej przez użytkownika listy ulubionych kanałów/kategorii, lub kanałów monitorowanych.

Do czego służą przyciski kolejnego/poprzedniego kanału w pilocie aplikacji?

Przyciski kolejnego/poprzedniego kanału na ekranie pilota służą do ręcznej zmiany kanału zgodnie z numeracją kanałów na platformie telewizyjnej

Gdzie znajdę pilota w aplikacji?

Aby wejść w ekran pilota, wystarczy wybrać w głównym menu aplikacji ikonę z jego symbolem.

Jakie informacje zawiera ekran pilota aplikacji obsługującej urządzenie?

Na ekranie pilota widzimy:
- kanał aktualnie oglądany przez użytkownika;
- kanał obserwowany (pokazany jest aktualnie obserwowany przez użytkownika kanał lub informacja o tym, że użytkownik nie obserwuje żadnego kanału).

Profil
Co zawiera profil użytkownika?

Profil użytkownika zawiera kolejno:
- ustawienia podstawowe (nazwa profilu, zdefiniowana treść oglądana przez użytkownika) - nadaj nazwę profilu i zdefiniuj czy chcesz oglądać program czy reklamy;
- akcje urządzenia (akcje automatyczne, akcje manualne) - ustaw akcje Advoidera dla wybranego profilu;
- ulubione (lista ulubionych kanałów, lista ulubionych kategorii) - twórz listy ulubionych kanałów lub kategorii;
- głośność i wyciszenie (głośność początkowa, wyciszenie) - zdecyduj, jak Advoider ma wyciszyć reklamy i do jakiego poziomu głośności ma wrócić;
- więcej opcji (usuwanie profilu użytkownika).

Co zawiera zakładka "Ustawienia podstawowe" na ekranie edycji profilu użytkownika?

W zakładce "ustawienia podstawowe" możesz zmienić nazwę swojego profilu, oraz zdefiniować treść telewizyjną którą chcesz oglądać (reklama lub program).

Czym są akcje automatyczne w profilu użytkownika?

Akcje automatyczne urządzenia to czynności które wykonuje Advoider ustawiony według Twoich preferencji. Dostępnych jest 5 akcji automatycznych:

1. W trakcie trwania reklamy/programu automatyczne przełączanie po liście ulubionych kanałów.
2. W trakcie trwania reklamy/programu automatyczne przełączanie po liście ulubionych kategorii.
3. W trakcie trwania reklamy/programu automatyczne poruszanie się w obrębie kanałów monitorowanych.
4. W trakcie trwania reklamy/programu automatyczne wyciszanie dźwięku. Stopień wyciszenia znajduje się w ustawieniach głośności, w profilu użytkownika.
5. W trakcie trwania reklamy/programu automatyczne wyłączenie dekodera i włączenie po zakończeniu treści niepożądanych.

Ile akcji automatycznych można aktywować jednocześnie?

W przypadku automatycznych akcji urządzenia, istnieje możliwość aktywowania wszystkich dostępnych opcji jednocześnie. Przy czym musimy określić, co Advoider ma robić w pierwszej kolejności. Służy do tego sortowanie akcji automatycznych.

Czym są akcje manualne w profilu użytkownika?

Akcje manualne to takie, którymi sam sterujesz - bez automatycznych zachowań urządzenia.
Możesz sam zmieniać kanały, jednak tylko w obrębie wcześniej ustawionych list ulubionych kanałów, kategorii lub kanałów monitorowanych. Sterowanie akcją manualną odbywa się za pomocą pilota w aplikacji.

Ile akcji manualnych można aktywować jednocześnie?

W przypadku akcji manualnych, w danym momencie może być aktywna tylko jedna opcja.

Na czym polega automatyczna akcja przełączania po liście ulubionych kanałów?

Automatyczna akcja przełączania po liście ulubionych kanałów polega na automatycznej zmianie kanału w momencie pojawienia się reklamy/programu. Urządzenie porusza się w obrębie listy kanałów ustawionej zgodnie z preferencjami użytkownika, zatrzymując się na kanale wolnym od niepożądanych treści telewizyjnych.

Na czym polega manualna akcja przełączania po liście ulubionych kanałów?

Manualna akcja przełączania po liście ulubionych kanałów polega na ręcznej zmianie kanału wewnątrz listy ulubionych stacji. Urządzenie porusza się w obrębie listy kanałów ustawionej zgodnie z preferencjami użytkownika.

Na czym polega manualna akcja przełączania po liście ulubionych kategorii?

Manualna akcja przełączania po liście ulubionych kategorii polega na ręcznej zmianie kanałów w obrębie listy programów z ulubionych kategorii ustawionych zgodnie z preferencjami użytkownika.

Co zawiera opcja "Ulubione" w profilu użytkownika?

Opcja "Ulubione" w profilu użytkownika to miejsce, w którym możesz dodawać lub edytować listy ulubionych kanałów i kategorii dla danego profilu.

Do czego służą listy ulubionych kanałów i kategorii?

Listy ulubionych kanałów i kategorii tworzone są na potrzeby:
- sortowania (kolejność wyświetlania na liście kanałów wedle preferencji użytkownika),
- filtrowania (wyświetlanie wyłącznie konkretnych pozycji),
- wyznaczania zakresu działania urządzenia Advoider w ramach akcji automatycznych i manualnych.

Co zawiera zakładka "Głośność i wyciszenie"?

W zakładce "głośność i wyciszenie" znajdziesz opcje:

- głośności początkowej,
- wyciszenia (wyciszenie dźwięku w momencie pojawienia się bloku reklamowego/programu).

Czym jest opcja wyciszenia?

W opcji wyciszenia masz możliwość ustawienia poziomu głośności, do jakiej Advoider ma wyciszyć niepożądaną treść telewizyjną.

Co znajdę w zakładce "Więcej opcji"?

Znajduje się tam opcja całkowitego usuwania profilu użytkownika.

W jaki sposób działa przełączanie kanałów podczas reklam?

Przełączanie kanałów podczas reklam polega na tym, że urządzenie Advoider zmieni kanał według Twoich ustawień i preferencji w momencie rozpoczęcia reklamy i powróci na oglądany kanał w momencie zakończenia na nim bloków reklamowych. Dzięki tej funkcji nie musisz już samodzielnie przełączać kanałów i wyszukiwać kanałów, na których aktualnie nie ma reklam.

Czy mogę wybrać oglądanie samych reklam?

Tak. Urządzenie Advoider umożliwia zarządzenie oglądaniem telewizji także w taki sposób, że możesz oglądać same reklamy. Aby to zrobić, w ustawieniach podstawowych profilu wybierz: "Chcę oglądać reklamy".

Na jakiej zasadzie działa wyłączanie dekodera na czas reklam?

Wyłączanie dekodera na czas reklam polega na tym, że urządzenie Advoider, na czas trwania bloku reklamowego, wyłączy Twój dekoder, a w momencie zakończenia reklam, samodzielnie włączy go z powrotem. Dzięki tej funkcji, nie musisz pilnować tego, czy reklamy się skończyły. Advoider zrobi to za Ciebie.

Do czego służy opcja przełączania profilu użytkownika?

W trakcie pierwszego uruchomienia aplikacji mobilnej, automatycznie utworzy się w niej profil domyślny. Znajdują się w nim podstawowe ustawienia dotyczące zachowań Advoidera.

Domyślne ustawienia obejmują wybór treści, które chcesz oglądać i są to programy telewizyjne (z pominięciem reklam).
Możesz też manualnie przełączać kanały za pomocą pilota w obrębie listy kanałów monitorowanych, a Advoider automatycznie będzie przełączał kanały tylko na te, które są monitorowane.
Domyślnie są także dodane poziomy głośności początkowej oraz wyciszenia, które możesz samodzielnie edytować i zmienić.
Profil domyślny możesz dowolnie nazwać i dodać do niego swoje preferencje.

Jakie ustawienia znajdują się w profilu domyślnym?

Domyślny profil użytkownika tworzy się automatycznie w procesie pierwszej konfiguracji Advoidera lub w momencie dodawania nowego profilu. W profilu domyślnym ustawione są akcje dla bloków reklamowych.
Możesz manualnie przełączać się w obrębie listy kanałów monitorowanych, a Advoider automatycznie będzie wyciszał dźwięk w czasie reklamy. Każdy profil możesz dowolnie edytować. Dla każdego profilu możesz ustawić różne nazwy, listy kanałów i różne akcje Advoidera.
Dzięki temu, możesz w prosty sposób przełączać się między profilami bez konieczności każdorazowej zmiany ustawień urządzenia.

Ustawienia
Co zawiera zakładka "Lista kanałów"?

Zakładka "Lista kanałów" zawiera opcje filtrowania i sortowania kanałów, zarządzanie ulubionymi kanałami i kategoriami, oraz ustawienia wyświetlania informacji o programach.

Co zawiera zakładka "Ulubione kanały"?

Zakładka "Ulubione kanały" zawiera listę kanałów, spośród których możesz wybrać swoje ulubione. Aby wybrać kanał z listy dostępnych, jako swój ulubiony, kliknij w kółko po prawej stronie nazwy kanału a następnie zatwierdź przyciskiem "Zapisz".
Nie musisz dodawać po jednym kanale, możesz wybrać ich kilka i zapisać jako swoje ulubione.
Za pomocą opcji sortowania, znajdującego się w zakładce obok, możesz ustawić kolejność ulubionych kanałów według której Advoider będzie przełączał stacje, zaczynając od tych na samej górze listy ulubionych.

Co zawiera zakładka "Ulubione kategorie"?

Zakładka "Ulubione kategorie" zawiera listę kategorii kanałów, spośród których możesz wybrać swoje ulubione. Aby wybrać kategorie z listy dostępnych, jako swoje ulubione, kliknij w kółko po prawej stronie nazwy a następnie zatwierdź przyciskiem "Zapisz".
Nie musisz dodawać po jednej kategorii, możesz wybrać ich kilka i zapisać jako swoje ulubione.
Za pomocą opcji sortowania, znajdującego się w zakładce obok, możesz ustawić kolejność ulubionych kategorii według której Advoider będzie przełączał stacje, zaczynając od kategorii na samej górze listy ulubionych.

Co zawiera zakładka FAQ?

Zakładka "FAQ" to inaczej zestaw pytań i odpowiedzi dotyczących aplikacji oraz urządzenia Advoider.

Do czego służy formularz kontaktowy i jakie dane muszą być w nim zawarte?

W formularzu kontaktowym należy podać:
- adres e-mail;
- treść zapytania lub zgłoszenia.
Opcjonalnie można dodać także:
- imię i nazwisko;
- telefon komórkowy.
Jeśli zgłoszenie dotyczy problemów technicznych lub sugestii związanych z funkcjonalnościami aplikacji, do wiadomości warto załączyć zrzut ekranu obrazujący opisaną sytuację. Załącznik musi mieć format: JPG, PNG, GIF lub JPEG.

Co zawiera zakładka "Informacje o aplikacji"?

W zakładce "Informacje o aplikacji" znajdziesz:
- kontakt do Centrum Obsługi Klienta,
- link do Regulaminu aplikacji i do samouczka,
- aktualną wersję zainstalowanej aplikacji.

Aplikacja
Czy pobranie aplikacji jest darmowe?

Pobranie aplikacji Advoider ze sklepu Google Play i App Store jest darmowe.

Do czego jest mi potrzebna aplikacja Advoider?

Aplikacja Advoider jest niezbędna do pierwszej konfiguracji urządzenia oraz stanowi jedną z metod jego późniejszej obsługi. Niezbędna jest również do określenia ustawień urządzenia i jego akcji oraz dodawania profili użytkowników.

Czy mogę korzystać z urządzenia bez aplikacji?

Oczywiście. Aplikacja jest niezbędna do pierwszej konfiguracji urządzenia, ale w późniejszym czasie możesz swobodnie cieszyć się jego funkcjonalnością, bez konieczności jej używania. Możesz sterować Advoiderem przy pomocy Twojego pilota od dekodera. Aplikacja jest jednak niezbędna do edycji ustawień urządzenia.

Co oznaczają ikony na samym dole ekranu aplikacji?

Ikony na dole w aplikacji stanowią główne menu i symbolizują kolejno:
- Listę kanałów,
- Listę urządzeń,
- Pilota,
- Przypomnienia,
- Ustawienia.

Skąd mogę pobrać aplikację Advoider?

Aplikację dla urządzeń z systemem Android możesz pobrać ze sklepu Google Play.

Aplikację dla urządzeń z systemem iOS możesz pobrać ze sklepu App Store.

Na jakich urządzeniach działa aplikacja Advoider?

Aplikacja Advoider działa na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android od wersji 6.0.

Aplikacja Advoider działa na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym iOS od wersji 11.0.

Kanały
Co oznacza numeracja kanałów?

Jest to stała lista kanałów (wraz z numeracją) odgórnie ustalona przez dostawcę usługi telewizji satelitarnej. Numeracja ta różni się u każdego operatora.

Co to jest filtrowanie kanałów i na czym polega?

Filtrowanie kanałów polega na wyświetleniu na liście kanałów jedynie tych, które zostały wybrane w ustawieniach listy kanałów spośród dostępnych kryteriów:

- wszystkie kanały;
- tylko kanały monitorowane;
- tylko ulubione kanały;
- tylko ulubione kategorie.

Co to jest sortowanie kanałów i na czym polega?

Sortowanie kanałów to przesunięcie na samą górę i wyświetlanie w pierwszej kolejności kanałów, które zostały wybrane według następujących kryteriów:

- domyślnie - zgodnie z numeracją platformy;
- najpierw kanały monitorowane;
- najpierw ulubione kanały;
- najpierw ulubione kategorie.

Jak ustawić filtrowanie kanałów na liście kanałów?

Aby ustawić filtrowanie, kliknij ikonę w prawym górnym rogu na ekranie listy kanałów lub Lista kanałów w ustawieniach aplikacji.
Następnie wybierz sposób filtrowania w pozycji "Filtruj kanały".

Jak ustawić sortowanie na liście kanałów?

Aby ustawić sortowanie, kliknij ikonę w prawym górnym rogu na ekranie listy kanałów lub Lista kanałów w ustawieniach aplikacji.
Następnie wybierz sposób sortowania w pozycji "Sortuj kanały".

Czy przy tworzeniu listy ulubionych kanałów należy zatwierdzać każdy dodawany kanał po kolei?

Nie. Możesz dodać kilka kanałów i na końcu zatwierdzić czynność.

Ile kanałów mogę obserwować jednocześnie?

Urządzenie Advoider obserwuje jeden kanał.

Jak wejść w program danej stacji?

Aby sprawdzić program dla danej stacji TV, wejdź z głównego menu na Listę kanałów i tam wyszukaj interesującą Cię stację. Następnie kliknij na jej nazwę lub logo, aby wejść w szczegóły i wyświetlić program.

Dlaczego widzę inną kolejność kanałów niż ta, którą mam w dekoderze?

Może to być spowodowane tym, że włączone jest filtrowanie lub sortowanie kanałów.