Kanały dziecięce, a reklamy – statystyki

KANAŁY DZIECIĘCE, A REKLAMA – STATYSTYKI

Advoider na chwilę obecną monitoruje cztery kanały dziecięce: Disney Junior, Mini Mini+, Nickelodeon oraz TVP ABC.
Od początku marca całkowity czas emisji reklam w ramówce na poszczególnych stacjach wynosił:
  • Disney Junior: 8,9%
  • Mini Mini+: 5,7%
  • Nickelodeon: 5,2 %
  • TVP ABC: 10,2 %
Dla porównania w niedzielę (22.02.20), od godziny 8:00 do godziny 20:00, procentowy podział treści na bloki reklamowe oraz tzw. content, kształtował się w następujący sposób:
  • Disney Junior: 9,4% stanowiły reklam; 89,8% program
  • Mini Mini+: 7,5% stanowiły reklam; 90,3% program
  • Nickelodeon: 9,4 % stanowiły reklam; 78,7% program
  • TVP ABC: 8,4 % stanowiły reklam; 87,9% program